חדשות היום

01/09/11 אפלייד מטיריאלס מודיעה על מינויו של איתי רוזנפלד למנכ”ל ונשיא אפלייד מטיריאלס ישראל

 

רוזנפלד יחליף את רונן בנציון שיפרוש מהחברה לאחר כ-17 שנות פעילות

 1 בספטמבר 2011 – אפלייד מטיריאלס הודיעה הבוקר (ה’) על מינויו של איתי רוזנפלד למנכ”ל PDC Process Diagnostic Control. פעילות  PDC – פיתוח מערכות לתחום בקרת ייצור שבבים הינה אחת מהפעילויות המרכזיות של אפלייד מטיריאלס. מרכז הפיתוח והייצור בישראל הינו המרכז הגדול ביותר של החברה מחוץ לארצות הברית ופועל כיחידה עסקית נפרדת. בנוסף יכהן רוזנפלד כנשיא אפלייד מטיריאלס ישראל ובמסגרת זו ינהל פעילויות נוספות של החברה המתקיימות בארץ.

לרוזנפלד, 48, נשוי + 3, ניסיון של כ- 20 שנים בתעשיית ההיי-טק. הוא החל את עבודתו באפלייד מטיריאלס בשנת 1996 כמהנדס אפליקציה ומילא מאז שורה של תפקידים בכירים בהם: ראש חטיבת הפיתוח של מוצרי הבדיקה  שכלל את מוצרי ה- UVision™ וה- Aera™, שניים ממוצרי הדגל של אפלייד.  מ- 2007 מכהן כסמנכ”ל חטיבת פיתוח המוצר. במסגרת זו אחראי רוזנפלד על כל פעילות המחקר והפיתוח בישראל, כולל הובלת פיתוח הדור הבא של מערכות בקרת האיכות. רוזנפלד ימשיך למלא תפקיד זה בנוסף למינוי החדש עד שימצא לו מחליף.

איתי רוזנפלד יחליף בתפקידו את רונן בנציון שהצטרף לאפלייד בשנת 1994. בנציון התמנה לתפקיד מנכ”לPDC , סגן נשיא אפלייד מטיריאלס העולמית ונשיא אפלייד מטיריאלס ישראל לפני כארבע שנים. בתקופה זו, הוביל בנציון את החברה במהלך המשבר בכלכלה העולמית ובתעשיית השבבים, ואף חיזק את מעמדה בשוק. “הישגי החברה בשנים האחרונות מרשימים בכל קנה מידה ומציבים אותה בעמדה חזקה מתמיד. אני בטוח ביכולתם של איתי, צוות ההנהלה והעובדים להמשיך להצעיד אותה קדימה.” אמר בנציון

ד”ר רנדיר טאקור, סגן נשיא אפלייד העולמית,  אמר היום: “ב-17 השנים האחרונות זכינו ליהנות מכישוריו ויכולותיו יוצאות הדופן של רונן ומתרומתו הייחודית לאפלייד מטיריאלס כפורצת דרך בתחומה. רונן ידע לנווט בהצלחה בתקופות קשות ולהצעיד את החברה קדימה בצורה מעוררת הערכה, בפרט בכל הנוגע לביסוסה של ישראל כמרכז ייצור ופיתוח משמעותי מאד עבור אפלייד העולמית”

בהתייחס למינויו של רוזנפלד ציין טאקור: “מקצועיותו וניסיונו הרב של איתי בניהול מוצלח של פעילות הפיתוח כבר זכו להערכה רבה והביאו את החברה להישגים מרשימים. אני בטוח כי אלו, בנוסף להבנתו העמוקה בתהליכים העסקיים והיכרותו עם השווקים בהם אנו פועלים והאתגרים בפניהם אנו עומדים יובילו להצלחה בתפקידו החדש. אני רוצה לאחל לאיתי הצלחה רבה בתפקיד.

 

רוזנפלד יכנס לתפקידו בספטמבר ובמהלך חודש זה יערוך חפיפה עם בנציון.

תגובות סגורות