26/09/11 רוטל נטוורקס נבחרה למשווקת מוסמכת של מערכת אבטחת המידע Palo Alto

חברת המחקר גרטנר ציינה ב-2010 את Palo Alto כחברת הפירוול החדשנית בעולם  

המערכת ייחודית בשוק, מספקת אבטחת מידע ארגוני מהדור הבא במודל NGFW, ומאפשרת החלת מדיניות וחוקי אבטחה, לרבות מידור משתמשים ומניעת זליגת מידע. בין משתמשיה בעולם גם Barclays, EBAY, HP ו-Verisign

ישראל, פתח תקווה, 22 בספטמבר 2011, חברת רוטל נטוורקס, מקבוצת מר (ת”א: CMER), ספקית מובילה של פתרונות הנדסה ואינטגרציה מתקדמים בתחום התקשורת, נבחרה על ידי נציגת Palo Alto בישראל, למשווקת מוסמכת של Palo Alto, פתרון אבטחת מידע חדשני לארגונים.

מערכת Palo Alto מספקת אבטחת מידע ארגוני במודל NGFW, המחזיר למנהל הרשת את היכולת לזהות, לבקר ולנהל יישומים ברשת תוך ניטרול איומים והחלת מדיניות וחוקי אבטחה, לרבות מידור משתמשים ומניעת בזליגת מידע. המערכת ייחודית בשוק וביכולתה לזהות למעלה מאלף יישומי אינטרנט, ואת כל המשתמשים בארגון כולל היישומים בהם הם משתמשים. Palo Alto מאפשרת שיפור מהותי ברמת אבטחת המידע, הורדת התקורות הניהוליות וביצועים ממדרגה ראשונה, ובין משתמשיה בעולם נמנים בין היתר Barclays, EBAY, HP ו-Verisign.

במסגרת ההסכם עם Palo Alto, עברו עובדי רוטל נטוורקס הכשרה, מרמת ההנדסה ועד רמת המכירות והשרות, והם מוסמכים לבצע הטמעה, תפעול, שירות ותחזוקה של המערכת. לפיכך, מאפשרת מעתה החברה הטמעת המוצר משלב התכנון הראשוני והתאמת ההתקן הנדרש לצרכי הרשת של הארגון, ועד מתן שירות ותחזוקה שוטפים.

 חברת המחקר גרטנר קבעה בשנת 2010 כי מערכות אבטחת המידע מהדור הראשון אינן יעילות בחסימת האיומים המודרניים השונים, והמליצה לארגונים להתקדם לטכנולוגיית הדור הבא בהזדמנות הקרובה. ממצאי הדו”ח משבצים את פאלו אלטו כאחת מספקיות הפיירוול המובילות, ומציינים כי היא  “חברת הפירוול החדשנית ביותר בעולם  (Visionary)”.

שי ברנע, סמנכ”ל מכירות, רוטל נטוורקס: “רוטל נטוורקס מציעה מגוון רחב של פתרונות תקשורת, ביניהם תקשורת בפס רחב, מערכות טלפוניה, הפצה והעברת וידאו, תקשורת נתונים ופתרונות אבטחת מידע. הבחירה שלנו בשיווק פתרון זה משתלבת היטב בקו האסטרטגי של החברה, המלווה את לקוחותיה בעידן בו משתנים צרכי המשתמשים באופן תדיר, ועל כן פתרונות אבטחת מידע מתקדמים פנים וחוץ ארגוניים הופכים קריטיים.”

 צביקה וייסמן, מנכ”ל משותף, אינוקום: “הבחירה ברוטל נטוורקס היא תוצאה ישירה של מקצועיות החברה, יכולתה ‘לתפור’ פתרונות מתקדמים ויצירתיים ללקוחותיה, ומובילותה בשוק התקשורת הישראלי. אנו סמוכים ובטוחים כי הבחירה ברוטל נטוורקס תוכיח את עצמה.” 

תגובות סגורות