26/09/11 שבב הדור החדש של DSPG ישולב בטלפונים מתקדמים של Gigaset הגרמנית

יצרנית הטלפונים האלחוטיים הגדולה באירופה Gigaset השיקה קו מוצרים חדש המבוסס על שבב האקסייטר של DSPG

ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום כי שבב ה”אקסייטר” (XciteR) שפיתחה ישולב בקו מוצרים חדש של Gigaset הגרמנית, המיועד לשוק המשרדי והביתי באירופה.

Gigaset הוקמה לפני כשלוש שנים בעקבות ספין אוף של חטיבת מוצרי התקשורת של סימנס, והיא אחת מיצרניות הטלפונים האלחוטיים הגדולות בעולם והגדולה ביותר באירופה. קו מוצרי ה-VoIP החדש של החברה מבוסס על שבב האקסייטר שפיתחה DSPG, המאפשר שיחות קוליות באיכות HD, נטרול רעשי רקע וטווח קליטה רחב.    

מכשירי הדגל לבית ולמשרד

השבב של DSPG ישולב בתחנות הבסיס של מכשירי הדגל של Gigaset, ה-SL910 ו-SL910A, שהושקו זה עתה ומיועדים לפלח העליון של השוק הביתי. במקביל, ישולב השבב של DSPG במכשיר ה-DX-800A המיועד לפלח העליון של השוק המשרדי, וכן בטלפוני VoIP חדשים מדגמי DX600A, DL500A, C610IP ו-C610AIP.

נתח גדל בשוק הארגוני

סמנכ”ל התפעול של Gigaset, מרטין סטרב, אמר: “כחברה שאינה מתפשרת על איכות, עובדת Gigaset רק עם ספקי הטכנולוגיה המובילים בתחומי ה-DECT וה-VoIP. שיתוף הפעולה עם DSPG בהתאמת שבב האקסייטר לצרכינו הוא דוגמא נוספת למחויבותנו למוצרים איכותיים. השימוש בשבב זה במכשיר עתיר היישומים DX800A מסייע לנו להעלות את טלפון ה-VoIP לרמה נוספת, ואנו ממנפים את יכולות האקסייטר להשקת טלפוני VoIP ומכשירי טלפוניה קוויים נוספים המיועדים לפלח העליון של מוצרינו”.

סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי של DSPG, עוז צימרמן, הוסיף: “אימוץ שבב האקסייטר על ידי Gigaset בטלפונים המיועדים לפלח העליון של השוק המשרדי והביתי מבליט את ההצלחה הגדלה של השבב שלנו בשוק טלפוניית ה-VoIP המתעורר. בנוסף לביצועים יוצאי הדופן ומגוון היישומים העשיר, שבב האקסייטר מפחית משמעותית את הוצאות החומרה הכרוכות בפיתוח וייצור מוצרים – עובדה ההופכת אותו לפתרון המועדף בקרב יותר ויותר יצרני טלפוני VoIP ברחבי העולם”. 

הסכם שלישי בחודש האחרון

זהו ההסכם השלישי עליו מדווחת DSPG מתחילת ספטמבר לאספקת שבבי הדור החדש. ב-12 בספטמבר הודיעה החברה על אספקת שבב האקסייטר ליצרנית טלפוני ה-VoIP האמריקאית גרנדסטרים נטוורקס ושילובו בקו מוצרים חדש המיועד לשוק המשרדי. ב-6 בספטמבר הודיעה החברה כי תספק את שבב המולטימדיה אקספנדר עבור מכשיר הספידפון 700, הטלפון האלחוטי החכם החדש של דויטשה טלקום, ממפעילות שירותי התקשורת הגדולות בעולם.  

תגובות סגורות