06/10/11 TNN מייצגת בישראל את CAPMAR –יצרנית מערכת הודעות ממוחשבות לסביבות עירוניות

TNN טלקום בע”מ מקבוצת רפק, קיבלה את הייצוג בישראל של חברת CAPMAR מספרד – יצרנית פתרונות לתחבורה ציבורית ובין השאר מערכות מידע ותוכנת ניהול תוכן  לתחנות אוטובוס (Next Bus), עיצוב תחנות אוטובוס עירוניות ובין עירוניות, וכו’.

המערכות מתוכננות לשימוש בתחנות אוטובוס ללא הזנת חשמל קבועה באמצעות תאים סולאריים. תצוגת המידע נעשית על פני צגים חסכוניים באנרגיה באופן מיוחד, והסוללות מסוגלות להפעיל את המערכת במשך 15 יום ללא קרינת שמש כל שהיא.

יוסי רון, סמנכ”ל TNN, אומר כי מערכות CAPMAR מעוררות עניין בישראל, והחברה נמצאת במגעים עם מספר רשויות מקומיות וחברת תחבורה ציבורית לקראת התקנתן. ל- CAPMAR יש יותר מ-  30 שנות ניסיון ומאות מערכות מותקנות בספרד.

SIS – מערכת ניהול התוכן של החברה, היא מערכת ניהול מידע מתקדמת המאפשרת הפצה של כל סוגי תוכן למסופים מרוחקים, ללא חשיבות למספרם, למיקומם או לאופי התוכן המוצג.

יוסי רון מציין כי עם ה- SIS יכולות רשויות תחבורה עירונית ליצור בזמן אמת נקודות מידע עבור התושבים בכל מקום. חברות פרסום יכולות לנהל מסעי פרסום דינמיים ממוקדים במיקום, זמן, ואוכלוסיית יעד’ ואף לשמש כלוח הודעות לציבור לשעת חירום.

מערכת ה- SIS ניתנת להתאמה פשוטה לכל מערכת שידור, כולל WIFI, GPRS, 3G, Bluetooth, RF וכו’.

 

תגובות סגורות