05/12/11 בזק בינלאומי סיימה את פריסת כבל התקשורת האופטי מישראל לאירופה ונערכת להשקת רשת אינטרנט חדשה שתקרא “Power NGN”

הרשת החדשה, על בסיס הטכנולוגיה המתקדמת של הכבל תאפשר חווית גלישה עם הביצועים הטובים ביותר 

תעלה בקמפיין חוצה מדיות במסגרתו תזמין 5,000 לקוחות ראשונים להתנסות בחוויית הגלישה הייחודית

איציק בנבנישתי, מנכ”ל בזק בינלאומי מציין: “שנת 2012 תהיה שנה של מהפיכה בחוויית האינטרנט לגולש הישראלי. בשנה האחרונה עמלנו כדי לפרוס תשתית טכנולוגית להעברת מידע ותעבורת אינטרנט,   המבוססת על כבל התקשורת התת ימי, המתקדם מסוגו בעולם. בקרוב, נשיק רשת אינטרנט חדשה שתשנה את כללי המשחק בשוק האינטרנט בישראל ותאפשר לציבור הרחב ליהנות מחוויית גלישה עם הביצועים הטובים ביותר”

בתום פחות משנה, מאז החלה בהנחת הכבל האופטי במימי הים התיכון ותוך הקדמת המועד המתוכנן להשלמתו- פרויקט פריסת כבל התקשורת הבינלאומי מגיע לסיומו.

בזק בינלאומי סיימה את הנחת כבל התקשורת האופטי התת ימי, מישראל לאירופה, ומבצעת בימים אלה בדיקות אחרונות של התשתית החדשה. במקביל, מסיימת החברה היערכות טכנולוגית מורכבת, במסגרתה שדרגה החברה את שכבת הליבה (CORE) של האינטרנט, הקימה מערכי גישה וממשקי ליבה חדשים, החליפה ציוד קצה והרחיבה את חוות השרתים של החברה.  היערכות נרחבת זו הינה במסגרת פעילותה של בזק בינלאומי להקמת רשת אינטרנט חדשה , אשר תישען על יכולותיו הטכנולוגיות המתקדמות של הכבל התת ימי החדש.  

רשת האינטרנט החדשה אשר תיקרא-POWER NGN ותושק לציבור הרחב בשבועות הקרובים, תאפשר ללקוחות להוריד קבצים במהירות גבוהה יותר, ליהנות מחוויית משחקי רשת טובה יותר, צפייה ישירה (Streaming) איכותית יותר, בדגש על סרטים באיכות HD ויכולת לנצל באופן מקסימאלי את משאבי הרשת העומדים לרשות הלקוח, כך שיוכל לבצע מספר שימושים באינטרנט בו זמנית באיכות מיטבית.

עד להשקתה המסחרית של הרשת החדשה, מזמינה בזק בינלאומי 5,000 לקוחות לקחת חלק בהתנסות בחוויית הגלישה באינטרנט עם הביצועים הטובים ביותר. בימים אלו, יוצאת בזק בינלאומי בקמפיין חוצה מדיות בהיקף מוערך של כ- 6 מיליון שקלים, במסגרתו, בין השאר, תציע החברה ל-5,000 הלקוחות הראשונים שיירשמו ליהנות מחוויית הגלישה הייחודית.

חשיבות התשתית הבינלאומית של ישראל הולכת וגוברת עם התפתחות הטכנולוגיה. הכבל החדש שהקימה בזק בינלאומי יאפשר מענה אופטימאלי לביקושים ההולכים וגדלים לרחבי פס באינטרנט הקווי, הסלולארי ובשירותי ה-DATA ללקוחות עסקיים. על פי הערכות שמרניות של החברה, הביקוש לקיבולת בינלאומית מישראל צפוי לגדול בכ 33% בשנה בחמש השנים הקרובות, ובכ 20% בשנה, בחמש השנים שלאחר מכן.

הקיבולת הגדולה של הכבל התת ימי (7.2 טרה ביט), מאפשרת לחברה להציע ללקוחותיה גישה ישירה ואיכותית לצמתי האינטרנט המרכזיים בחו”ל. כחלק מפרויקט הנחת הכבל התת ימי וכדי לשפר את חווית הגלישה בישראל, השקיעה בזק בינלאומי גם בהרחבתם של קווי התקשורת הפנים ארציים, כך שתעבורת האינטרנט תזרום עם מינימום הפרעות ועיכובים.

אורך הכבל הינו כ-2,300 ק”מ והוא נפרס במעמקי הים התיכון ומוטמן בעומק של עד 1,300 מטר מתחת לפני הים. הכבל של בזק בינלאומי יספק אלטרנטיבה לכבל היחיד כיום המשמש לתעבורת אינטרנט, בבעלות חברת מד נאוטילוס.

הכבל החדש, עתיד לשרת את כל ספקיות ומפעילות התקשורת בישראל ואת הלקוחות הפרטיים והעסקיים של בזק בינלאומי ויעבור לשימוש מבצעי כבר בשבועות הקרובים.

תגובות סגורות