חדשות היום

חברת אוויה משיקה את פתרון Avaya IP Office למכשירים מבוססי אנדרואיד. בהמשך גם לאייפון

חברת אוויה, ספקית גלובלית של תקשורת עסקית ומערכות ושירותי שיתופיות (collaboration) חושפת את פתרון תקשורת מאוחדת (UC) החדש – Avaya IP Office 8.0, המיועד לעסקים קטנים וארגונים בינוניים (SME). הפתרון מציג טווח יתרונות לשיפור השיתופיות, כולל סט משלים של יכולות ניידות, המסייעות בהשגת ביצועי צוות טובים יותר וקישור העובדים הניידים לקולגות ולקוחות שלהם, בכל מקום בו הם נמצאים. השיתופיות בפתרונות Avaya Mobile משפרת את ביצועי צוותי העבודה בעסקים קטנים. היישום הנייד החדש בפתרון Avaya IP Office 8 נקרא בשם: one-X ® Mobile Preferred for IP Office ומאפשר למכשירים מבוססי אנדרואיד כיום ולמכשירי אייפון בתחילת 2012, לגשת לחבילת יכולות תקשורת אחודה.

המאפיינים העיקריים ב- Avaya one-X Mobile Preferred for IP Office כוללים:

  • יכולת ניהול מלאה של שיחות ועידה מרובות משתתפים, באמצעות המכשיר הנייד ובעל יכולת לזמן, לצפות, להשתיק ולהוריד משתתפים במהלך שיחת הועידה. משתמשים יכולים לייסד שיחת ועידה קולית על ידי בחירת המשתתפים ולאחר מכן בלחיצה אחת להתחיל את שיחת הועידה קבוצתית.
  • נוכחות מובנית- יכולה לאפשר למשתתפים להציג סטטוס זמינות באמצעות המכשיר הנייד (למשל “זמין” או “נא לא להפריע”) ולהציג מועדים מפורטים של זמינות, בהתבסס על לוח השנה של אאוטלוק, מיקרוסופט. עובדים שאינם זמינים יכולים לתת לקולגות שלהם לעקוב אחריהם ולקבל התרעה כשזמינותם מתחדשת.
  • אופציית מסרים מידיים מאפשרת לעובדים לאתר בקלות את הקולגות שלהם, באמצעות המדריך הארגוני המשולב ולהתחיל בצ’ט כתוב עם עובדי ארגון רבים במקביל.
  • מאפיין Geopresence מציג מיקום של אדם בכל מקום בעולם. אידיאלי בעיקר עבור צוותים בבתי חולים, מלונות או בחברות בהן יש צורך באיתור המקום הפיסי של העובדים.
  • תיבה קולית ויזואלית מאפשרת לעובדים לראות את כל התיבות הקוליות של העסק שלהם במכשיר הנייד עם מידע לגבי תאריך ומיקום. המשתמשים יכולים לשמוע את ההודעות בתיבה הקולית, כפי שהושארו בזמן אמת, עם גישה להצטרפות לשיחה במהלכה.

יישומי IP Office מסייעים לעסקים קטנים ובינוניים, להשיג חיסכון בעלויות ולפריסה מהירה יותר ופרודוקטיביות גבוהה יותר של תקשורת אחידה, באמצעות יכולות חדשות “ללא שרת” (serverless). פתרון Avaya IP Office 8.0 מציע יכולות שיתופיות ללא שרת, באמצעות מודול תקשורת אחודה אינטגרטיבית בשם “Avaya C110 Unified Communications “. הפתרון יכול לבטל את הצורך בשרת חיצוני ביישומי IP Office ולסייע בפישוט הפריסה עבור שותפים, להפחית את זמן ההתקנה ולצמצם את עלויות הציוד. בנוסף, שולחן העבודה החדש IP Office plug-ins מקבע את התקשורת לתוך יישומים עסקיים פופולריים ופרודוקטיביים ומספק דרך נוחה ומהירה לעובדים לתקשר דרך היישום המועדף עליהם. הדבר מאפשר למשתמשים:

•        איחוד נוכחיות, אפשרות לשלב את  Google Talk ו- IP Office בתוך Avaya one-X® Portal for IP Office- פורטל התקשורת “הכל באחד” עבור SME.

•        התקשרות וקבלת שיחות טלפון דרך דף Salesforce.com®

•        צפייה בקונטקטים עבור  Google Talk ו- IP Office במיקום אחד, בקליק להתקשרות ויכולות ועידה.

•        שימוש בתיבות קול ויזואליות בתוך Microsoft® Outlook בדואר האלקטרוני ועוד

תגובות סגורות