מהלך אסטרטגי ראשון של אורביט בשוק הרוסי

החברה תספק מערכות לתחנות תצפית קרקעיות לחברה ממשלתית רוסית בהיקף של כ-3 מיליון שקלים

השוק הרוסי נחשב לאחד השווקים הגדולים והחשובים בעולם, ואורביט זכתה בחוזה ראשוני אצל חברת ענק. מהלך זה הינו חלק ממאמצי השיווק של אורביט באירופה לשם הרחבת השווקים בהם פועלת החברה בתחום  מערכות העקיבה והטלמטריה

 נתניה, ישראל, 22 בינואר 2012, אורביט טכנולוג’יס (ת”א: ארביט), העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה וטלמטריה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים מודיעה על כניסה ראשונה לשוק הרוסי. החברה תספק עבור חברה ממשלתית רוסית מערכות המיועדות לתחנות תצפית קרקעיות בעסקה בהיקף של כ-3 מיליון שקלים. המערכות הינן מערכות התומכות בתקשורת כפולה – גם עם לוויינים הסובבים במסלול נמוך (LEO – Low Earth Orbit) וגם עם לווינים הקבועים בשמיים (GEO – Geostationary Earth Orbit).

 אבי כהן, נשיא ומנכ”ל החברה: “בתקופה האחרונה, אנו משקיעים מאמצים ניכרים לחזק את הנוכחות של אורביט כספק של פתרונות מתקדמים לתצפיות קרקעיות (Earth Observation), במיוחד באירופה. לאחר פעילות שווקית אינטנסיבית בשוק הרוסי אנו מאוד שמחים לדווח על העסקה הראשונה ברוסיה המהווה אבן דרך חשובה ומימוש מאמצים אסטרגיים אלו. השוק הרוסי נחשב לאחד השווקים הגדולים והחשובים בעולם ואנו משוכנעים שפרויקט זה, המבוצע עם חברה ממשלתית רוסית ידועה, יוביל להזדמנויות נוספות בשוק הרוסי שהינו שוק מתפתח וצומח, כמו גם בשאר טריטוריות באירופה”.

 הפתרון שמסופק על ידי אורביט הינו התאמה ייחודית של מערכת AL-4034, מערכת ייצוב בעלת ביצועים גבוהים. על מנת להתגבר על מגבלות גודל בתחנות תצפית קרקעיות, אשר אינן תומכות באנטנות X-Band ו – C-Band נפרדות, אורביט יצרה פתרון חדשני המאחד את שני התדרים באנטנה בודדת בגודל של 5.5 מטר, המאפשרת להקטין בחצי את גודל התחנה הקרקעית תוך הפחתה משמעותית בעלויות.

 מנגנון מיוחד של “Store and Transmit” פותח על מנת לאסוף מידע מלויינים במסלול נמוך (LEO) בתדר X-Band ולאחר מכן לשדר את המידע בתדר C-Band ללויינים קבועים בשמיים, בדרך ליעד הסופי. כמו כן, על מנת לעמוד בתנאי מזג אויר קיצוניים ברוסיה, נדרש על יד הלקוח פתרון אמין היכול לפעול ברוחות עזות ובטמפרטורות נמוכות, ללא כיפת כיסוי לאנטנה. אורביט הציעה פתרון שלם לתחנות תצפית קרקעיות, שהינו בעל ניסיון מוכח בשטח, המאפשר תקשורת רציפה ויציבה עם לוייני מסלול נמוך במשימות תצפית קרקעיות.

תגובות סגורות