מינוי חדש בקבוצת EIM: נטע בגים, מונתה לסמנכ”לית משאבי אנוש וקשרי קהילה

נטע בגים, 38, מונתה לסמנכ”לית משאבי אנוש וקשרי קהילה בקבוצת EIM. בגים, בוגרת לימודי ניהול וסוציולוגיה באוניברסיטה הפתוחה ובעלת תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני מאוניברסיטת מנצ’סטר.

בגים, העובדת בחברה ב- 18 השנים האחרונות שימשה כמנהלת ארגון ושיטות ומשאבי אנוש. מזה כשנתיים היא מנהלת בנוסף לתפקידה את תחום קשרי הקהילה בחברות קבוצת EIM.

לדברי נטע בגים: אני גאה לפתוח את שנת 2012 עם המינוי לתפקיד סמנכ”לית בקבוצה. לשמחתי הרבה יש לי את הזכות להוביל את פעילות האחריות החברתית של הקבוצה, בפריסה ארצית.

תוכנית העבודה שלי לשנת 2012 הינה לקדם את קבוצת EIM ולהפוך אותה לארגון לומד, המעצים את ההון האנושי שבו. מעבר לכך אנו מובילים את קידום נושא תו התקן לאחריות חברתית (תקן 10000). במסגרת זו נבחרנו לקחת חלק בפרויקט הדגל של רפאל, יחד עם עוד 10 מפעלים ברחבי הארץ, וליישם  כבר השנה תו תקן לאחריות חברתית.

אני רואה את שיתופי הפעולה שלנו עם בתי הספר, עמותות ומיזמים קהילתיים שונים ברחבי הארץ כנדבך נוסף בפעילות החברה ועידוד המצוינות שלה.

איציק סמואל, מנכ”ל קבוצת EIM, ציין כי המינוי ניתן לנטע בזכות יכולותיה האישיות והמקצועיות ולאור ריבוי פעילותה ומילוי תפקידיה בהצלחה לאורך שנים רבות ובמיוחד בשנתיים האחרונות, בהן עלתה משמעותית מעורבות פעילות החברה בתחומי החינוך, החברה והקהילה.

תגובות סגורות