חדשות היום

Actelis Network חתמה הסכם עם הענקית KPG

 ובמקביל זוכה בתואר הנחשק “מוצר השנה” מטעם TMC, מו”ל מגזין טלפוניית האינטרנט, הנחשב בארה”ב

התואר, 2011 INTERNET TELEPHONY Product of the Year Award, הוענק לאקטליס  בזכות הטכנולוגיה שלה (BBA) להגדלה ולהאצת רוחב הפס. טכנולוגיה זו מאפשרת פס רחב במהירות גבוהה עבור מיליוני בתי אב ומנויים שהשירות לא הגיע אליהם עד כה  Dictionary

חברת הסטארט אפ הישראלית Actelis Networks®, הספקית הגלובלית המובילה להאצת פתרונות פס רחב (Broadband Acceleration Company™,), הודיעה היום כי TMC, חברת המדיה הגלובאלית, בחרה בפתרון שלה, BBA (מגדיל ומאיץ רוחב פס. עוד מידע אודות BBA מופיע מטה), כמוצר הנבחר בתחום טלפוניית אינטרנט לשנת 2011. אקטליס נבחרה, כך על-פי המגזין, בשל יכולת מנהיגותה, חזונה, יסודיות וההוכחה כי ל-BBA פרי פיתוחה, יכולת השפעה משמעותית וחיובית על צמיחת הפס הרחב האוניברסלי. במקביל הודיעה היום החברה כי חתמה על הסכם הפצה אקסלוסיבי עם ספקית הענק לציוד ושירותים משולבים לתעשיית התקשורת, KGP.

עפ”י הדיווחים האחרונים שפורסמו ע”י מינהל הכלכלה והסטטיסטיקה (ESA) וע”י המנהל הלאומי לתקשורת ומידע (NTIA), אימוץ האינטרנט בפס רחב עלה ל-68% ממשקי הבית בארה”ב בשנת 2010, מ-51% בלבד ממשקי הבית לפני 3 שנים וב-64% מאז 2009. רשימת המוצרים הזוכים לשנת 2011 תפורסם בגיליון ינואר/פברואר של מגזין טלפוניית האינטרנט (www.itmag.com).

ויוואק ראגאוון, נשיא ומנכ”ל אקטליס, אומר: “דיווחים אחרונים מצביעים על ההתקדמות שהושגה בשיעורי אימוץ הפס הרחב בארה”ב וברחבי העולם. יחד עם זאת עדיין נותר פער דיגיטלי עצום גם בכלכלות מפותחות, דוגמת ארה”ב, בה כמעט שליש עדיין ללא גישה בפס רחב. עם ה-BBA החדש של אקטליס, אני סבור כי ספקים ברחבי העולם יכולים כעת לראות את הפער הדיגיטלי כהזדמנות להאיץ את הצלחתם ע”י הגדלה משמעותית של חדירת הפס הרחב באזורי הכיסוי עבור שירותים מבוססי DSL”.

אקטליס, עם פתרונותיה עטורי הפרסים, שיפרה ע”י ה-BBA את הגדלת שיעורי החדירה בקרב קהילות חלשות וקהילות שאינן מקבלות שירותים, ומספקת את רוחב הפס הדרוש כדי לענות על ההגדרה של פס רחב כמעט בכל מדינה.

ראגאוון מוסיף: “ה-BBA שלנו מאפשר להגדיל את בסיס הלקוחות ולהציע להם שירותי Triple-Play, כולל IPTV. ה-BBA מופעל ע”י קו POST קיים והתקנתו אורכת מספר דקות בלבד. הדבר מאפשר לסקפי השירותים יציאה מואצת לשוק, השקעות הון מינימליות, כמעט ללא גידול בהוצאות. כעת עם ה-BBA המהווה פתרון פרגמטי, תוכלנה ספקיות התקשורת לספק סוף סוף את ההבטחה של פס רחב בכל מקום ובכך להגדיל את ייצור ההכנסות שלהן”.

ריץ’ טהרני, מנכ”ל TMC, אמר: “אני שמח להעניק לאקטליס את התואר מוצר השנה מטעם עורכי המגזין טלפוניית אינטרנט. אימתנו כי ה-BBA של אקטליס מציג איכות וחדשנות. ברכות לצוות אקטליס על מחוייבותם לקידם טכנולוגיית פס רחב אוניברסלי”.

תגובות סגורות