חדשות היום

זאב יהלום מונה למנכ”ל CTI ישראל

ליהלום ניסיון של יותר מ-16 שנים בניהול בכיר בחברות הפצה ובתפקידים קודמים כיהן כמנכ”ל Arrow ECS וכמנכ”ל TechData. זאב יהלום (52) מונה למנכ”ל CTI ישראל. חברת CTI Computech International, משווקת כונני וטכנולוגיית Seagate ומפתחת מובילה של מערכות מחשוב מוקשח ומשוריין ליישומים צבאיים. יהלום מונה לתפקיד עם הקמת סניף CTI  בארץ.

יהלום הוא בעל ניסיון עשיר ומגוון בניהול בכיר של חברות הפצה ושימש כמנכ”ל החברות Arrow ECS, TechData, גלובל ישראל ואחרות. היכרותו המעמיקה של יהלום עם השוק הישראלי וצרכיו צפויה להוות מכפיל כוח עבור מאמצי CTI בישראל.
חברת CTI Computech International מתמחה בפתרונות מיחשוב ו- IT מתקדמים ואיכותיים עבור ממשלות, גופי חינוך ותאגידים מסחריים. על ידי בניית מוניטין חזק של מפתחת, יצרנית ומשווקת של מוצרים ייחודיים רבים – הפכה CTI לספקית מובילה של ציוד מחשוב מוקשח למסגרות צבאיות בעולם. בנוסף לכך, מוצרי ושירותי CTI סייעו ללקוחות בהעצמת רווחיהם, צמצום עלויות תפעול וייעול משמעותי של התהליכים העסקיים – במטרה לסייע ללקוח בהשגת היתרונות הדרושים עבור מתחרה מוביל. חברת CTI  נוסדה בשנת 1995. לחברה משרדים ומערכי מחקר ופיתוח ברחבי ארצות הברית.

הסניף הישראלי של CTI Computech הוקם בשנת 2012 והוא עוסק בשיווק והפצת פתרונות מחשוב ו- IT  כגון: כוננים קשיחים של חברת Seagate הבינלאומית וכן ציוד מיחשוב מוקשח למסגרות צבאיות. הסניף הישראלי מנוהל על ידי צוות עתיר ניסיון בשוק הפצת פתרונות המיחשוב ובתחום הטכנולוגיה למערכות צבא ובטחון.

תגובות סגורות