טאואר-ג’אז מודיעה על ייצור המוני של אלפי פרוסות בחודש עבור חברת DMB הקוריאנית

תייצר שבבים למגברי אודיו בטכנולוגיית 0.18 מיקרון מבוססי פלטפורמת Thin Epi, BCD. המגברים מיועדים לשוק הנרחב של הטלוויזיות הדיגיטליות; שוק טלוויזיות ה-LCD צפוי לצמוח בהתמדה ולהגיע לכ-270 מיליון יחידות חדשות ב-201. מגדל העמק, ישראל – טאואר-ג’אז ו-DMB Technology, חברה קוריאנית מובילה בפתרונות IC מבוססי Power Management, הודיעו היום על ייצור המוני ומשלוח של מגברי אודיו עבור DMB, המבוססים על טכנולוגיית ה-0.18 מיקרון בפלטפורמת ה-TS35PM המתקדמת והייחודית של טאואר-ג’אז. המגבר הנוכחי, שפותח על ידי DMB עבור חברה מובילה בשוק מגברי האודיו הדיגיטליים, ישמש למכשירי טלוויזיה דיגיטליים ומערכות מיני-אודיו. לפי דיווח של חברת DisplaySearch, שוק טלוויזיות ה-LCD ממשיך להיות השוק המוביל בתחום הטלוויזיות המיוצרות בעולם והוא מוערך בכ-84% מסך הטלוויזיות החדשות שיוצרו במהלך 2011. סך שוק טלוויזיות ה-LCD צפוי לצמוח בהתמדה ולהגיע לכ-270 מיליון יחידות בשנת 2014.

DMB בחרה בטאואר-ג’אז על פני יצרניות שבבים אחרות בשל היתרונות הטכנולוגיים שלה שאיפשרו ל-DMB להשיג מדדים משמעותיים, כדוגמת הפחתת פיזור חום באופן משמעותי ומיזעור השבב.  טאואר-ג’אז סיפקה תמיכה טכנולוגית ולוגיסטית עבור DMB בעזרת משרדה שבקוריאה. התקנים נוספים בהן החברות מקיימות שיתוף פעולה הם: התקני LED, שבבי LNBP וממירי DC/DC.

“אנו ב-DMB מרוצים מאוד מהישגי מגבר האודיו הדיגיטלי שלנו המיוצר על הפלטפורמה המתקדמת של טאואר-ג’אז. הישג זה התאפשר בזכות התמיכה של צוות טאואר-ג’אז ונוכח היציבות והביצועים של תהליכי ה-TS35/18PM של החברה. אנו שמחים במיוחד מהתמיכה והעזרה הטכנית אותה קיבלנו ממשרדה של טאואר-ג’אז בקוריאה ואנו מצפים בקוצר רוח להתחיל ולייצר את מוצרינו גם במתקן הייצור החדש של החברה ביפן, על מנת לייצר אותם קרוב גיאוגרפית למשרדינו”, אמר דונג-יול ג’יאונג, מנהל טכנולוגיה ראשי ב-DMB Technologies.

“שיתוף הפעולה ההדוק בין מהנדסי התכנון ומהנדסי התהליך של החברות היה מהותי בפיתוח מוצר חדשני זה”, אמר טוד מהלן, סמנכ”ל מכירות ופיתוח עסקי של חטיבת ה-PM באזור אסיה בטאואר-ג’אז. “המוצר נותן תוקף לחזון של פלטפורמת ה-TS18/35PM הייחודית שלנו ובשילוב עם לקוחות fabless חזקים וגדולים כמו DMB יכול ליצור פתרונות מובילים בתעשייה עבור השוק הנוכחי.”

תגובות סגורות