פתרונות נייס שיפרו את ביצועי מרכז התפעול האווירי והימי של משרד המכס והגנת הגבולות האמריקני

פתרונות נייס תורמים למטרות בטחון הפנים של אחד ממרכזי הפעילות ותאום האכיפה של חוקי תעופה החשובים בארה”ב. רעננה, ישראל, 28 במרס, 2012, נייס סיסטמס (ת”א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום כי מרכז פעילות הים והאויר (AMOC), מוקד התפעול והשליטה של משרד המכס והגנת גבולות האויר והים האמריקני (OAM), הטמיע את פתרונות נייס להקלטה וניהול תקשורת קול חיונית, לצרכי חקירה ותחקור.

כאחד מהאירגונים הגדולים בעולם לאכיפת חוקי תעופה, משימת ה-OAM היא להגן על אזרחים ועל תשתיות חיוניות על ידי איתור ומניעה של פעולות טרור ותנועה בלתי חוקית של אנשים, סמים אסורים וסוגי הברחה אחרים לאורך גבולות ארה”ב. AMOC תומך במשימה זו על ידי ניטור של יותר מ-250 מקורות מכ”מ ומעקב אחר אלפי תנועות בים ובאויר ביום. AMOC מעביר מידע הקשור למעקב אחר איומים פוטנציאליים לרשויות אכיפת חוק מקומיות ואחרות שתפקידן לחקור. החל מאמצע שנת 2011, AMOC משתמש בפתרונות נייס, NiceLog ו-NICE Inform, להקלטה, שימור וניהול תקשורת חיונית המועברת ממוקד התפעול של AMOC לרשויות אכיפת חוק מקומיות וסוכנויות אחרות ברחבי ארה”ב. ההקלטות משמשות לאיסוף מידע היסטורי ולניתוח בדיעבד של אירועים על מנת להעלות את המוכנות של AMOC במהלך אירועים דומים.

“אנו שמחים כי המערכות החיוניות למשימה שלנו, אשר תוכננו לטפל בביטחון, בבטיחות ובסיכונים התפעוליים של מתקני אכיפת החוק הגדולים ביותר, מוטמעות עתה על ידי מרכז התפעול של משרד המכס והגנת גבולות האויר והים האמריקני”, אמר אריק היינס, סגן נשיא חטיבת האבטחה והביטחון של נייס. “יכולות ההקלטה והחקירה מעניקות ערך מוסף אמיתי לאירגונים הזקוקים לנתח ולהעריך אירועים למטרת למידה, תכנון ומניעה עתידית”.

תגובות סגורות