התעשייה האווירית חושפת רשת תקשורת טקטית חדשנית ומתקדמת לניהול ושליטה בשדה הקרב העתידי

נמל תעופה בן-גוריון, 3 באפריל 2012 –  התעשייה האווירית (תע”א) הדגימה לאחרונה בהצלחה ביצועי רשת תקשורת טקטית רחבת סרט TAC4G המבוססת על טכנולוגיית LTE (LONG TERM EVOLUTION  ) – דור רביעי של טכנולוגיית הסלולאר .המערכת המוצעת כוללת את כל האמצעים הנדרשים לאבטחתה, וניתן לשלבה עם תשתיות של מפעיל אזרחי לצורך הרחבת כיסוי המשתמש הסופי תוך חיסכון ניכר בעלויות פריסה.  

אבני הבניין העיקריות של המערכת הייעודית , מלבד התשתית האזרחית, כוללות:

א.     ליבת תקשורת LTE ( Network Core switches )

ב.     תחנות בסיס ( LTE Base Stations )

ג.      יחידות קצה : (מודם וסמארטפון)

ד.     אפליקציות שכיחות וייעודיות

אלתא מערכות בע”מ, חטיבה וחברה-בת של התעשייה האווירית, אימצה את קדמת הטכנולוגיה ובשילוב המתאים של הצורך בשדה הקרב העתידי והצרכים היומיומיים מציגה פתרון ייחודי המתבסס על שילוב מיטבי בין טכנולוגיית הדור הרביעי הסלולארי האזרחי לבין טכנולוגיות צבאיות ייחודיות הכוללות מספר רב של יישומים מיוחדים הנדרשים לכוחות הביטחון (לדוגמה, שימוש בסמארטפון מאובטח ליישומים צבאיים).

בתהליך הפיתוח רשמה אלתא מערכות מספר רב של פטנטים שמיצבו אותה כתעשייה מובילה בתחום זה.

לאחרונה הדגימה אלתא בהצלחה ללקוחות פוטנציאליים את היכולות הרבות של מערכת התקשורת הטקטית TAC4G,כגון תמיכה באפליקציות הדורשות קצבי מידע הגבוהים במיוחד ותמיכה בריבוי אפליקציות ייחודיות ושרידות מרבית .ההדגמה הוכיחה בהצלחה את קונספט המערכת וההיתכנות של היישום הצבאי.

מאלתא נמסר כי: “הטמעת פתרון TAC4G תהווה שינוי מהותי בתפיסת התקשורת בשדה הקרב. המערכת תקנה יכולות תקשורת מתקדמות  החל בכוחות הפועלים בשטח ועד לדרגי הפיקוד הגבוהים ותספק מענה יעיל ומתקדם לדרישות שדה הקרב העתידי רווי היישומים והאתגרים התקשורתיים”.

מאחר והמערכת החדשה מהווה קפיצת מדרגה ביכולות התקשורת של המשתמשים הצבאיים בהשוואה לפתרונות הנוכחיים, באלתא מעריכים כי יהיה ביקוש רב למערכת.

תגובות סגורות