טאואר-ג’אז מודיעה על זמינות פלטפורמת CIS במתקני ייצור נוספים של החברה

תאפשר ייצור עבור יישומי חלל וביטחון  בטכנולוגיית ה-CIS הייחודית והמתקדמת במפעל החברה בארה”ב תציג בכנס ה-SPIE בבולטימור, ארה”ב ב- 24-26 לאפריל, 2012. טאואר-ג’אז (TSEM) הודיעה היום על זמינותה  של טכנולוגיית ה-CIS הייחודית של החברה גם במפעל הייצור Fab3 שבניופורט ביץ’, קליפורניה, ארה”ב. בכך תיתן  החברה מענה מקיף וכולל יותר לצרכים הגדלים של לקוחותיה. פלטפורמת ה-CIS  הייחודית והמתקדמת של טאואר-ג’אז נמצאת בייצור בהיקף רחב במפעל החברה במגדל העמק מזה זמן רב וכעת תהיה זמינה גם עבור לקוחותיה של החברה בארה”ב הדורשים ייצור מקומי.

פלטפורמת ה-CIS מאפשרת התאמה אישית של הפיקסלים לצרכי הפרויקט, והביצועים הגבוהים  של תהליך זה מאפשרים היצע נרחב של יישומי הדמיה דיגיטאלית. לדוגמא, נתח השוק של טאואר-ג’אז בשוק חיישני התמונה התעשייתיים גדל באופן משמעותי באמצעות יישומים חדשים כגון מנגנון טביעת אצבע לשוק הביטחוני, מצלמות ניטור תנועה ועוד. העתקת זמינותה של הטכנולוגיה למתקן ייצור נוסף בארה”ב תאפשר מתן פתרונות גם עבור שוק יישומיי ההדמיה לתעשיית החלל והביטחון בארה”ב.

“אנו מספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר תוך התאמה אישית של פיקסלים לטובת יישומים ייחודים הדורשים מיקסום ביצועים.  אנו מרוצים מאוד מזמינותה של טכנולוגיית ה-CIS גם במתקן הייצור שלנו בארה”ב, מהלך שיאפשר לנו להעניק שירות מקיף ברמה מקומית גם ללקוחותינו שם ובתוך כך לספק פתרון גלובלי באמצעות היצע CIS טכנולוגי מתקדם ומוכח,” אמר ד”ר אבי שטרום, סמנכ”ל קווי המוצר הייחודיים בטאואר-ג’אז.

טאואר-ג’אז תציג את הטכנולוגיות שלה במסגרת כנס SPIE (Defense, Sensing and Security) שיתקיים בבולטימור, ארה”ב ב-24-26 לאפריל, 2012.

תגובות סגורות