מערכת אלחוטית לרווחת הפרה החולבת. SCR השיקה מערכת אלחוטית חדשה לניטור מצב הפרות ברפת.

SCR השיקה מערכת אלחוטית חדשה לניטור מצב הפרות ברפת.  חברת SCR  הממוקמת באזור התעשייה בנתניה, ועוסקת בפתוח ייצור  ושיווק מערכות ממוחשבות לניהול רפתות ועדרי צאן השיקה את ה- Heatime® LD, מערכת אלחוטית למעקב אחר פעילות הפרות בזמן אמת. המערכת, שפותחה במהלך השנים האחרונות מתבססת על טכנולוגית תקשורת מתקדמת  ומאפשרת בין היתר ניטור ייחומים בזמן אמת. המערכת החדשה מאפשרת שידור  נתונים אחת לכמה דקות לטווחים של מאות מטרים מתג הנמצא על צוואר הפרה למערכת הניהול, ומעדכנת את נתוני פעילות הפרה מכל נקודה ברפת בה היא נמצאת.המערכת החדשה מהווה דור המשך למערכת ה Heatime® הנוכחית שהיא המצליחה בעולם, מותקנת באלפי רפתות ומשרתת מיליוני פרות. להבדיל מתגים המורכבים על רגל הפרה, תג הצוואר של SCR , מאפשר מדידת מגוון רחב של תנועות, ואת מדידת עוצמתן, כך שרמת הדיוק המושגת ממנו גבוהה משמעותית. בנוסף לכך, תגי הצוואר של SCR מעניקים לפרות נוחות רבה יותר, ולרפתן הם מציעים נוחות ובטיחות גבוהה יותר בתהליך ההרכבה שלהן.

היכולת החדשה של שידור אלחוטי בטווחים רחוקים מאפשר לפשט את התקנת המערכת ומאפשרת לקבל נתונים מן הפרה מדי מספר דקות והמידע יכול להיות מועבר לסמרטפון כך שהרפתן יכול לדעת את מצב הפרה בכל עת – בין אם היא בייחום, או שקיים חשד לבעיית בריאות כך שניתן לבדוק את הפרה מוקדם יותר.

 אורי ענבר, סמנכ”ל השיווק והמכירות של SCR, אומר כי “מערכת ה- Heatime® הוכיחה כבר את עצמה באלפי רפתות בעולם, בדיוקה ופשטות ההפעלה שלה.SCR  כחברה מובילה בעולם בתחומה, מפתחת מוצרים חדשים כל העת והשקת מערכת ה- Heatime® LD, היא שלב טבעי עבורנו. אנו מצפים כי ההשקה תגביר עוד יתר את קצב חדירת הטכנולוגיה שלנו בשווקים קיימים וחדשים כאחד.”

מערכת ה-Heatime® LD הותקנה בשלב ראשון  בעשרות רפתות בארץ, ביניהן ברפת השרון  וברפת קיבוץ עין שמר, וברפתות נוספות באירופה ובאסיה. כעת תחל SCR לשווק את הטכנולוגיה בכל העולם.

SCR המייצאת למעלה מ 90% מתוצרתה, רשמה צמיחה חדה של 40% בהכנסותיה בשנה האחרונה וסיימה את שנת 2011 עם מכירות בהיקף של למעלה מ 50 מיליון דולר. החברה המעסיקה מעל 200 עובדים, ממשיכה להתרחב ומגייסת בימים אלה מהנדסים נוספים למערך הפיתוח של החברה בנתניה המונה עשרות מהנדסי חמרה ותכנה, וטרינרים, מומחי רפת וטכנאים.

תגובות סגורות