פתרונות בקרי ה-Vybrid של פריסקייל קובעים סטנדרט חדש בתכנון מערכות זמן אמת

פתרונות בקרי ה-Vybrid של פריסקייל קובעים סטנדרט חדש בתכנון מערכות זמן אמת הנזקקות ליכולות מולטימדיה ותכנים עשירים. ענקית השבבים, פריסקייל סמיקונדקטור, הכריזה על קו חדש של פתרונות בקרים המתכונן לפשט דרמטית את פיתוחן של אפליקציות הזקוקות לממשקים עשירים של אדם-מכונה (HMI), קישוריות ובקרת זמן אמת. מערכות ה-Vybrid בנויות על פלטפורמת ארכיטקטורת עיבוד מקבילי אסימטרי, הנסמכת על הובלתה רבת השנים של פריסקייל של תחום פיתוח המיקרו-בקרים ועיצוב סביבות מרובות לבה. הפתרונות החדשים, יחד עם המיקרו-בקרים מסדרת ה-Kinetis ומעבדי היישומים מסוג i.Mx של פריסקייל, נותנים לחברה ‘סל’ פתרונות, ללא מתחרים, המבוסס על ארכיטקטורת ה-ARM 32-bit.

מערכות ה-Vybrid אידיאליות למגוון יישומים, כולל מכשור רפואי מתקדם (דוגמת מוניטורים לניטור אישי), אוטומציה לבית ולתעשייה, מערכות לנקודות מכירה ומגוון מכשיר קצה צרכניים. הם אף מתאימות לפרוטוקולי תקשורת חוטיים ואלחוטיים, הדורשים צריכת חשמל נמוכה במיוחד ותגובות בזמן אמת.

פתרונות בקרי ה-Vybrid נבנו כדי להתמודד עם האתגר המאוד גדול של הוספת ממשקי משתמש מתקדמים ליישומים שבדרך כלל התמקדו בבקרת זמן אמת”, אומר שמואל ברקן, מנכ”ל משותף בפריסקייל ישראל ודירקטור שיווק ומכירות במזרח התיכון ואפריקה. “הפלטפורמה החדשה מאפשרת לנו ללכת ‘מעבר לסיליקון’ כדי לספק פתרון חומרה-תוכנה מלא. ללקוחות שלנו קל ומהר כעת לפתח מערכות הזקוקות ליישומים עשירים בזמן אמת”. לדברי ברקן, מערכות תעשייתיות נזקקו בעבר לכמה וכמה מערכות כדי לספק תצוגה גרפית ויכולות בקרה בזמן אמת. “ארכיטקטורת העיבוד המקבילי האסימטרי מביאה לכך שמערכת Vybrid אחת יכולה להתמודד בהצלחה הן עם ה-HMI והן עם דרישות הזמן אמת, תוך הורדת עלויות המערכת כולה”.

Freescale Semiconductor Inc פעילה בשוק המיקרואלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לתעשיית הרכב, לשוק הצרכני והתעשייתי, ולשווקי הרישות וה- wireless ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות.  Freescale Semiconductor Israel Ltd כוללת מרכז תכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל.

תגובות סגורות