קומורי ולנדא נכנסות לשותפות אסטרטגית גלובאלית

קומורי ולנדא נכנסות לשותפות אסטרטגית גלובאלית – קומורי מאמצת את הננוגרפיה של לנדא למערכות דפוס דיגיטליות. חברת קומורי תשתמש בטכנולוגית ההדפסה הננוגרפית של לנדא בדור הבא של מכונות הדפוס הדיגיטליות שלה לשווקים מסחריים ולאריזות. 27 באפריל 2012 – חברת קומורי מטוקיו, יפן, מהיצרניות המובילות בעולם בתחום הדפוס ולנדא קורפוריישן מרחובות, ישראל, הודיעו היום על שותפות אסטרטגית גלובאלית שבמסגרתה תעניק לנדא לחברת קומורי רישיון לייצר ולשווק מכונות דפוס דיגיטליות לשווקים מסחריים ואחרים תוך שימוש בתהליך ההדפסה הננוגרפית של לנדא.

הננוגרפיה של לנדא הינה קטגורית דפוס דיגיטלית חדשה העושה שימוש בדיו מבוסס-מים. היא משלבת את הרב-תכליתיות של הדפוס הדיגיטלי עם התכונות והמהירות של דפוס האופסט – במחיר לדף ללא תחרות

יושיהרו קומורי (Yoshiharu Komori) נשיא ויו”ר החברה אומר, “כיצרנית מומחית של מכונות דפוס במשך שנים רבות, חברת קומורי מספקת מערכות הדפסה המסוגלות לייצר מגוון רחב של מוצרים מודפסים לשווקים מסחריים, לאריזות ולהדפסה של שטרות כסף. אנו עדים לדרישה גוברת להדפסות העושות שמוש בנתונים משתנים ובפרסונליזציה של מוצרים, בעיקר ליישומי נישה שעבורם אנו מספקים מענה באמצעות פתרונות DigitalOnDemand עליהם הכרזנו בעבר. עם זאת, קיימת דרישה גוברת והולכת מצד הצרכנים לריצות קצרות יותר ויותר וזמני אספקה קצרים מאד. כדי לענות על צרכים אלה של שוק הדפוס המסחרי, אמצנו את ההדפסה הננוגרפית של לנדא כפתרון רב-עוצמה לדור הבא של מערכות הדפוס הדיגיטליות בהזנת גליונות  וגלילי הניר העושות שימוש בדיו מבוסס-מים. יתרה מכך, החלטה זו תואמת את המדיניות החדשה של קומורי לפיה החברה תפעל כ”ספק שירותי הנדסת דפוס”, זאת כדי לעמוד בדרישות העתידיות השונות של הצרכנים”.

בני לנדא, מייסד, יו”ר ומנכ”ל חברת לנדא אומר: “נהנינו מקשרים הדוקים עם חברת קומורי, שהיא ספקית פלטפורמות  הובלת גיליונות הניר למכונות הדפוס הננוגרפיות החדשות שלנו. קומורי היתה הראשונה שנחשפה לטכנולוגיה שלנו והראשונה שחלקה את החזון שלנו. על כן אני שמח באופן מיוחד שקומורי הוכרזה כשותף הגלובלי הראשון שאתו נחלוק את ההזדמנויות העצומות בשוק הזה. בשל היותה מוערכת בתעשיית הדפוס ובשל נגישותה הרבה לשווקים, קומורי נמצאת במקום הנכון כמי שתאיץ את אימוץ שיטת ההדפסה הננוגרפית של לנדא ברחבי העולם”.

על בסיס שותפות אסטרטגית זו, לנדא תספק לקומורי את טכנולוגית ההדפסה הננוגרפית ואת הדיו הננוגרפי של לנדא, שהם לב לבו של תהליך ההדפסה הננוגרפי. ננו פיגמנטים אלה המורכבים מחלקיקי פיגמנט בגודל של עשרות ננומטרים בלבד, הנם בעלי כושר ספיגה יוצא דופן של קרני אור ומאפשרים קבלת תמונה באיכויות חסרות תקדים. ההדפסה הננוגרפית של לנדא מתאפיינת בנקודות הדפסה חדות במיוחד, בעלות אחידות גבוהה במיוחד, ברק אחיד ומגוון צבעי  פרוצס (CMYK) רחב במיוחד.

הדפוס הננוגרפי של לנדא עושה שימוש במזרקי דיו ליצירת הדמות הדיגיטלית על גבי מצע ההדפסה בתהליך הפועל במהירויות גבוהות ביותר והמייצר מוצר מודפס בעל עמידות מרשימה לשחיקה ולשריטות. יש לציין בעיקר את יכולת ההדפסה שלו על גבי כל מצע מן המדף, החל מנייר מצופה או בלתי מצופה, ועד לקרטון ממוחזר, החל מהדפסת עיתונים וכלה בחומרי אריזה גמישים מפלסטיק – כל זאת ללא צורך בטיפול מקדים או בציפוי מיוחד – וללא צורך בייבוש בסוף התהליך. בנוסף ליתרון בנושא העלויות הרי שההדפסות הננוגרפיות הנן בעובי של  500 ננומטרים בלבד – כמחצית מעוביו של הצבע במוצרי דפוס האופסט –  ולכן ניתן לייצר באמצעות הדיו הננומטרי של לנדא מוצר מודפס בעלות הנמוכה ביותר לדף בהשוואה לתעשייה כולה. כל זאת בתהליך מבוסס-מים, חסכוני באנרגיה וידידותי לסביבה.

לסיום אומר בני לנדא, “ההחלטה של חברת קומורי לאמץ את הננוגרפיה בדור הבא של מכונות הדפוס הדיגיטליות שלה הנה ציון דרך חשוב בדרכה של הטכנולוגיה החדשנית הזו. צעד זה מגדיל באופן ניכר את הפוטנציאל הטמון בה להפוך לתקן ההדפסה החדש בתעשית הדפוס.”

תגובות סגורות