חברות היידלברג ולנדא נכנסות לשותפות אסטרטגית גלובלית להרחבת היכולות הדיגיטליות.

2 במאי, 2012 – חברת היילדברג מגרמניה וחברת לנדא (Landa Corporation) מרחובות הודיעו היום על שותפות אסטרטגית גלובלית ועל שיתוף פעולה בפתוח מכונות דפוס ננוגרפיות להרחבת היכולות הדיגיטליות לשוק הדפוס המסחרי, כולל ריצות קצרות ובינוניות, נתונים משתנים ומחזורי הדפסה מהירים. היידלברג מתכוונת לפתח, לייצר, לשווק ולתת שרות לדור הבא של מכונות דפוס דיגיטליות המבוססות על טכנולוגית הדפוס הננוגרפי.ברנרד שרייר, מנכ”ל ויו”ר חברת היידלברג אומר “היילדברג כיום, ערב דרופה 2012, מודיעה על שותפות אסטגטגית כסימן למחויבותה של היילדברג להצלחה המתמשכת של לקוחותיה. כמובילה בשוק, כחדשנית וכמשלבת טכנולוגיות, אנו ערים לצורך של לקוחותינו להגדיל את נפח היצור, להגיע לריצות הדפסה קצרות בעלות נמוכה, ולזמני ריצה מהירים. אלה הם הצרכים שהובילו אותנו לפתח את מערכות ANICOLOR ולשיתוף הפעולה המוצלח בינינו לבין ריקו בנושא מכונות דפוס דיגיטליות המבוססות על דיו יבש.  אלה הן הדרישות שהובילו אותנו לאמץ את הננוגרפיה של לנדא לדור מכונות הדפוס החדש שלנו לדפוס מסחרי. עובדה היא שלקוחותינו זקוקים לשילוב בין דפוס אופסט לבין דפוס דיגיטלי. בנוסף ל- LINOPRINT C ול- LINOPRINT L נוכל לספק ללקוחותינו פתרונות באמצעות הננוגרפיה של לנדא. תהליך הדפוס הננוגרפי של לנדא יאפשר לנו להציע את הגמישות של הדפוס הדיגיטלי עם החוזקות הידועות של היידלברג בתחום דפוס האופסט”.

 בני לנדא, מייסד, יו”ר ומנכ”ל חברת לנדא אומר, “הברית בין היידלברג ולנדא הינה צעד חשוב בכוון של השגת היעד האסטרטגי שלנו שהוא אימוץ הננוגרפיה בידי התעשיה כטכנולוגית המיינסטרים של הדפוס הדיגיטלי. כמובילה בשוק, העובדה שהיידלברג אימצה את הדפוס הננוגרפי של לנדא לדור החדש שלה של מכונות דפוס דיגיטליות הנה מסר ברור לשוק: לא זו בלבד שבעתיד הנראה לעין, דפוס האופסט והדפוס הדיגיטלי יתקיימו זה לצד זה, אלא שהם ישלימו זה את זה – דפוס האופסט להדפסות בינוניות וארוכות והדפוס הדיגיטלי להדפסות קצרות ובינוניות, וזאת מבלי להזכיר הדפסות של נתונים משתנים. סוף כל סוף ישנה טכנולוגית הדפסה המשלבת בין מהירות לבין עלות ללקוחות – והיידלברג ממוצבת במקום המתאים לכבוש שוק זה”.

בלב תהליך הדפוס הננוגרפי מצוי הדיו הננוגרפי מבוסס המים של לנדא. בהיותו מורכב מחלקיקים בגודל של עשרות ננומטרים בלבד, ננו פיגמנטים אלה הנם סופגי אור רבי עוצמה המאפשרים איכויות תמונה יוצאות דופן. הדפוס הננוגרפי של לנדא מתאפיין בנקודות חדות במיוחד, באחידות גבוהה במיוחד, ברק מיוחד ומגוון צבעי פרוצס רחב במיוחד.

ההדפסה הננוגרפית של לנדא עושה שימוש במזרקי דיו ליצירת תמונות המיושמות על החומר המודפס בתהליך שיכול לפעול במהירויות עצומות וליצור תמונות בעלות כושר עמידה מעולה בפני שחיקה ושריטות. בעיקר ניתן להדפיס באמצעותו על כל סוג של מצע שעל המדף, החל מגליונות ניר מצופים ובלתי מצופים וכלה בקרטון ממוחזר; החל בהדפסות של עתונים וכלה בחומרי אריזה גמישים מפלסטיק – כל זאת ללא צורך בטיפול מקדים או בציפוי מיוחד – וללא צורך ביבוש בתום התהליך. בנוסף ליתרון מבחינת העלות הרי שההדפסות הננוגרפיות הנן בעובי של 500 ננומטר בלבד – כמחצית מעובין של הדפסות האופסט – וכך ניתן באמצעות טכנולוגית הננוגרפיה וחלקיקי הדיו של לנדא לייצר הדפסות דיגיטליות בעלות הנמוכה ביותר לדף בתעשיה כולה. כל זאת בתהליך מבוסס-מים, תוך חסכון באנרגיה וידידותי לסביבה.

בני לנדא מסיים, “זוהי גאווה גדולה במיוחד עבורי להכריז היום על שותפות זו בין שתי חברותינו. לחברת היידלברג מוניטין אגדי בנושא איכות וחדשנות טכנולוגית והיא נהנית מנאמנות יוצאת דופן מצד ציבור לקוחותיה. חוזקותיה הטכנולוגיות והמסחריות של חברת היידלברג וכן התמקדותה במצויינות מהוות התאמה מושלמת ללנדא ואנו נרגשים לנוכח ברית חשובה זו.”

תגובות סגורות