חדשות היום
אלכסנדר שניידר

חברת אלכסנדר שניידר

אלכסנדר שניידרמאת: אריק וינשטיין. חברת אלכסנדר שניידר המתמחה במתן פתרונות מדף ושירותי תכנון והנדסה ליצרני מערכות ולתשתיות חדרי שרתים תחגוג בשנה הבאה 50 שנות פעילות בשוק ההייטק בישראל. החברה שהוקמה ע”י אלכסנדר שניידר ז”ל (1919-2001) ממשיכה לצמוח תחת ניהולו של יגאל שניידר ומונה למעלה מ-120 עובדים בישראל עם סניפים מעבר לים. לחברת אלכסנדר שניידר חברת אחות בארה”ב וכן חברת בת משותפת בהודו המאפשרת ללקוחות ישראלים לבצע פרויקטים עם רכש גומלין בהודו.
חברת אלכסנדר שניידר בישראל הוסמכה זה מכבר לתקן איכות שהוא התקן ההופך בהדרגה לתקן מחייב בתחום הצבאי והתעופתי.
פעילות החברה בארץ מבוצעת על ידי שלוש חטיבות עיקריות:
חטיבת אינטגרציה המתמחה בפיתוח, יצור והנדסה של פתרונות ע”פ מפרטים (build-to-spec)
חטיבת רכיבים ומערכות המתמחה באספקת מוצרי מדף של יצרנים מובילים מרחבי העולם
חטיבת IT המתמחה בפתרונות למרכזי מחשוב (Data Centers) ומעבדות מרובות שרתים.
יגאל שניידר: “היכולות שפיתחנו במהלך שנות פעילות החברה בתחום הפיתוח, הנדסה וייצור מאפשרות לנו לספק ללקוחות פתרונות מערכתיים מלאים המבוססים על מפרטי הלקוח. דוגמא לכך הם קרונות לשליטה ובקרה שפיתחנו לתחום הביטחוני תוך תכנון מפורט ושילוב מערכות IT, כבילה, מערכות מיזוג אויר ואספקת החשמל. הפתרונות שאנו מספקים בתחום הביטחוני הם לאוויר ים ויבשה אך לא רק, יש לנו לקוחות לרוחב תעשיית ההייטק הישראלית כמו בתחום הרפואי, תקשורת ובטחון פנים (Homeland Security).”
חברת האחות של אלכסנדר שניידר בארה”ב מספקת ללקוחותיה רכיבים הנדרשים לאספקה מהירה. חטיבה שנייה בחברה האמריקאית מתמחה בייצור של מערכות ומסדי מחשוב ואלקטרוניקה בארה”ב, יכולת המבוקשת מאוד על ידי חברות המבקשות לרכוש מערכות בכספי סיוע.
אלכסנדר שניידר IT היא חברת בת של אלכסנדר שניידר המתמחה בפתרונות מתקדמים לחוות שרתים. החברה מתמחה בתשתית הפיזית של חדרי המחשב הכוללת מערכות חשמל והספק, מיזוג אוויר, תקשורת בקצבים גבוהים, מסדים, מערכות בקרה ותוכנות ניהול.

יגאל שניידר, מנכ”ל חברת אלכסנדר שניידר

“למרות שהשוק הישראלי הוא לא גדול יחסית בהיקפו, ישראל זוכה לתשומת לב רבה בגלל החדשנות והיותה מרכז פיתוח לטכנולוגיות חדשות אם בתחום הביטחוני, רפואי ותקשורת. אחד המאפיינים להיותה של ישראל מרכז פיתוח הוא שלחלק מהחברות הגדולות יש מעבדות פיתוח גדולות וסימולטורים שהם Data Centers לכל דבר. כאן מגיעה יכולת חטיבת ה-IT שלנו לידי ביטוי משמעותי בצורת מענה מקיף לכל נושא התשתיות בחדרי מחשב גדולים ובמעבדות מרובות שרתים“.
חלק מאסטרטגיית ‘פתרון תשתיתי מלא לחדרי שרתים’ מונתה לאחרונה חברת אלכסנדר שניידר למפיצה רשמית של אמרסון (Emerson Network Power) בישראל לכל קווי המוצרים לתחום מרכזי הנתונים. קווי המוצרים כוללים מערכות אל פסק, מיזוג אוויר מדויק ומערכות חשמל. כמפיצה רשמית תהיה אלכסנדר שניידר אחראית על פיתוח השוק של אמרסון בישראל ותתמקד בפרויקטים בתחום מרכזי שרתים ובתחום מערכות טכנולוגיה עילית (לאמרסון האמריקאית מחזור של מעל 24 מיליארד דולר).
גם בתחום התקשורת לחוות שרתים מציעה החברה פתרונות תשתית מבוססי תקשורת אופטית או נחושת בקצבי שדור גבוהים הכוללים תמיכה ב-40GEth ו-100GEth כולל שדרוג מרכזי מחשוב קיימים.
בחברה מציינים בגאווה שבסקר שנערך אצל מאות מנמרים ומנהלי IT בישראל על ידי STKI בתחילת 2012, נבחרה חברת אלכסנדר שניידר כספק המוביל בתחום חדרי המחשב זו השנה הרביעית ברציפות.

פרויקט מחשוב מוקשח 

לקוח זה הוא יצרן מוביל בעולם למערכות אלקטרוניקה ליישומי ביטחון בים ביבשה ובאוויר. מניות חברה זו נסחרות בנסדאק.
הלקוח פנה לחברת אלכסנדר שניידר לתכנן מערכת המבוססת שרתים וציוד IT במארז “19 נייד ומוקשח ליישום כוחות היבשה. על המארז לעמוד בדרישות תקן MIL-STD-810 ולהיות קל במידת האפשר כדי לאפשר נשיאה ידנית בשטח.
צוות הפיתוח באלכסנדר שניידר הרים את הכפפה. הצוות עבר על מפרט הלקוח, העיר הערות וסייע ללקוח לשפר את המפרט וליצור SOW. התכנון בוצע בזמן שיא וכך הרכבת אב הטיפוס. בתוך 6 שבועות הועמד אב טיפוס ל FAI שעבר מבחן במעבדות חיצוניות לפי תקן MIL-STD-810. ללקוח נמסר תיעוד מלא ברמה גבוהה. המערכת כוללת שרתים, מתג תקשורת, מסך מקלדת וכבילה בתקן צבאי.

תגובות סגורות