חדשות היום
ניו-טק 2012

המפגש השנתי של תעשיית האלקטרוניקה וההיי-טק

ב-22-23 במאי התקיימה תערוכת ניו-טק 2012 במרכז הירידים, גני התערוכה, ת”א. גם השנה התאפיינה התערוכה בתצוגה מרשימה של כ-160 חברות המייצגות אלפי יצרנים מהארץ ומהעולם. קרוב לתשעת אלפים מבקרים מכל החברות בתעשיית האלקטרוניקה וההיי-טק גדשו את מסדרונות התערוכה. בין המבקרים, אורחים רבים מהעולם, חלק גדול מהם נציגי חברות המספקות ציוד ופתרונות לתעשיית האלקטרוניקה הישראלית, שנפגשו עם הלקוחות המקומיים. לצד התערוכה נערכו מספר כנסים מקצועיים: הכנס השנתי לפיתוח אלקטרוניקה רפואית, מפגש פורום ניו-טק למנהלי רכש ושרשת האספקה, הכנס השנתי לרובוטיקה ואוטומציה, מפגש חברות הסטארט-אפ הישראליות, הכנס השנתי ל-RF מיקרוגל ותקשורת והכנס השנתי לפיתוח וייצור זיווד אלקטרוני. בכנסים הרצו מיטב המרצים מהתעשייה ומהאקדמיה והשתתפו בהם אלפי מבקרים. התערוכה היוותה קרקע פורייה לשיתוף פעולה בין תעשיית ההיי-טק הישראלית ובין החברות הבין לאומיות – בפיתוח, בייצור ובחדשנות.
התערוכה הופקה ע”י חברת New-Tech Events חברת הבת של ניו-טק מגזינים גרופ.

באיה – “מכפילים כוח”
באיה – BAYA ביצעה מהלך אסטרטגי בחודשים האחרונים עם רכישתה של חברת זיכון – ZICON, מפעל ייצור והרכבות אלקטרוניות. יורם חלילי מנכ”ל משותף ב-BAYA-ZICON אומר כי מדובר במכפיל כוח. “BAYA“ התמחתה בשרשרת אספקה, ולכן הסינרגיה בין שתי החברות מבחינתנו ברורה. בחצי השנה האחרונה מאז רכישת ZICON, קצב גידול הלקוחות שלנו הואץ בעשרות אחוזים”.

 

 

 

אלקטרון צ’ילג – מכונות חדשות
אלקטרון צ’ילג הציגה בתערוכה מספר חידושים וביניהם מכונת השמה M20 מתוצרת I-PULSE יפן המכילה למעלה מ-20 חידושים ייחודיים, קיבולת פידרים מוגדלת, ראש השמה חדיש ומדויק, אפשרות לראש דיספנסר הניתן לפירוק והרכבה בזמן קצר ועוד. מספר מכונות M20 כבר פועלות בארץ. כמו כן הוצגה בתערוכה מדפסת HITACHI מהירה ומדויקת, תמיכה במעגלים גדולים ומסוע עם כוונון עובי אוטומטי ונעילה מיוחדת. חברת MIRTEC המובילה בתחום מערכות AOI הציגה מערכת 3D AOI אמיתית שיכולה להציג ולנתח תמונות תלת ממדיות של רכיבים תוך שימוש במצלמות עד 15 מגה פיקסל! (ייחודי למירטק). למכונה אפשרויות רבות כגון מצלמות צד ומדידה בלייזר. חידושים נוספים שהצגנו הם רובוט הלחמה אוטומטית, משחות וחומרי הלחמה מתוצרת KOKI ומערכות אכסון לסטנסילים.

 

 

A.M Components
בתערוכה הציגה A.M את שלל יכולותיה משלב אפיון הנדסי של המוצר אצל הלקוח ועד הייצור עצמו. בנוסף הוצג ליין המוצרים הכולל רכיבים אלקטרו-מכאניים כגון: מחברים, פילטרים, פיוזים, כבלים, מארזים, אמצעי תאורה, מפסקים, תצוגות, קבלים ורכיבי כוח, אופטו אלקטרוניקה.
כמו כן הציגה חברת CINCH קבוצת מוצרים חדשה של מחברים אופטיים בשם HYPERION – לאפליקציות צבאיות/תעופתיות (Mil-83526, Mil-38999 III), תקשורת,ובהתאמה לדרישות לקוח.

 

 

 

FARNELL – תורמים לקהילה
FARNELL הציגה בתערוכה מחשב זעיר. עידן נדל, מנהל לקוחות אסטרטגים ב-FARNEL ישראל, מספר כי המחשב הזה הוא תולדה של מודעות חברתית בבניית מחשב בסיסי במחיר עממי עם יכולות מולטימדיה במטרה לתת תמריץ לצעירים בתחילת דרכם להפוך למתכנתים מוכשרים בעתיד. RASPBERRY PI, בגודל של כרטיס אשראי, עלותו 25 דולרים ליחידה, הוא מבוסס לינוקס עם מעבד 700 מגה הרץ. הפרויקט הזה הוגדר ב-FARNEL כתרומה לקהילה וכיום משתמשים בו בעיקר מהנדסי פיתוח ותלמידים בבתי ספר.

 

 

 

ARROW – מיתוג חדש

ARROW התמקדה בתערוכה בחשיפת המיתוג החדש של הקבוצה העולמית, ושינוי התפיסה בכל הקשור לממשק עם הלקוח. פרוייקט ה-FIVE YEARS OUT, הוצג לראשונה בפני באי התערוכה ויוצג בהמשך ביתר פירוט בכנס הלקוחות של החברה ב-5.6.12 וב-25.6.12 במתחם “אווניו”.

יניב רז, מנהל אזור MEA ב-OCS ARROW, הציג את יכולותיה העולמיות של ARROW OEM המחזיקה שבעה מרכזי אינטגרציה ושרות בעולם בתחום מערכות מחשוב ל-OEM, ומספקת פתרונות מרמת המעבד ועד FULL TURN KEY.

 

BTI – קו מוצרים חדש
BTI הציגה בתערוכה את קו המוצרים החדש של חברת MONTANSTAHL משוויץ. ”זהו קו מוצרים חדש לגמרי, של פרופילים מסגסוגות נירוסטה ופלדה מיוחדת”, סיפר גורביץ.
“יצור פרופילים צורתיים לפי דרישת לקוח מסגסוגות פלדה מיוחדת, הינו מוצר חדשני בעולם הפרופיל. קו מוצרים זה הינו ברמות דיוק ואיכות גבוהות ביותר”.

 

 

 

ברונו – מחברים לא סטנדרטיים
ברונו הותיקה הציגה בתערוכה לראשונה את מוצרי חברת SULLINS, יצרנית קונקטורים. “זיהינו כי קיים בשוק צורך גובר למחברים לא סטנרדטים”, מספר אבי טובי. “SULLINS“ היא מבחינתנו מענה מצוין לפלח שוק מתפתח של מחברים מיוחדים ומחברים שכבר לא ניתן להשיג אותם בשל תחלופת קווי יצור”.

 

 

 

דן אל – מחשוב תעשייתי וצב”ד
דן אל הציגה בתערוכה את שתי החטיבות של החברה, מחשוב צבאי/תעשייתי וציוד בדיקה. דן אל נכנסה לאחרונה לתחומי נישה נוספים בתחום הצב”ד ומרחיבה את היצע המוצרים, מספר שי עדן. בנוסף ממשיכה החברה בפעילות שלה עם מערכת הביטחון והתעשיות האזרחיות והביטחוניות, במיוחד בפרויקט ההגנה מפני טילים. כרטיס מחשב של דן אל, נמצא כיום בראש טיל המיירט של מערכת “כיפת ברזל”.

 

 

ח.י רכיבים – הדור הבא של הזיכרונות
ב-ח.י התמקדו בתערוכה בדור הבא של הזכרונות, FLASH. “אנחנו מזהים בצורה מאד ברורה את מגמת השוק שהופך ממכני לזכרון פלאש SSD ולשם אנחנו מכוונים”, אומר מנהל המכירות של החברה גיל דור. “פלאש נמצא היום כמעט בכל מוצר תקשורת לכן סביר להניח שהביקוש רק יעלה והמחיר ירד”.

 

 

יאסקווה – רובוטים תעשייתים

יאסקווה ישראל, חברת הבת של יאסקווה יפן, הציגה בתערוכה ווסתי התדר, מערכות הבקרה והנעה ואת הרובוטים התעשייתיים. “יאסקאווה ישראל נמצאת היום בשדרה המרכזית של התעשייה”, ציין אריק דן, “מעבר לפיתוח מוצרים עבור יאסקווה העולמית, אנו פעילים היום כמעט בכל תחום בישראל: התפלת מים, מעליות, ייצור מכונות, דפוס, מזון ועוד. בכל מקום שיש בו מנוע חשמלי יש ליאסקווה מקום”.

 

 

סידב – לא רק אלקטרוניקה…
סידב מהוד השרון הציגה את אחד הביתנים המעניינים. לצד הרכיבים האלקטרונים ואביזרי המחשוב, הוצג גם מיזם יוצא דופן של החברה בתום מזון הבריאות, קבוצת סידב שותפה בחברת FOOD&STUFF, המפיצה מוצרי מזון אורגניים לרשתות המזון הבריאות הכולל מוצרים כגון:
גלידות אורגניות ללא לקטוז, גלידות סויה וטופו, סדרות תבלינים אורגניים, תה אורגני ללא תוספות מלאכותיות וארוחות מאוזנות אורגניות: מרקים, פיצות ללא גלוטן ועוד.

 

 

RH – מציגים את השותפה החדשה JABIL
RH הציגה בתערוכה את השותפה האסטרטגית שלה, ענקית שירותי הייצור JABIL שבסיסה בפלורידה, ארה”ב. יעקב רוזנברג יו”ר קבוצת ר.ה. טכנולוגיות סיפר על הקשר עם JABIL: “לאחר תהליך בחינה ארוך של שני הצדדים אנו שמחים כי חתמנו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת JABIL שבמסגרתו אנו נשמש כזרוע היצור שלהם בישראל. אני מאמין כי שיתוף הפעולה והחיבור בין חברה מקומית מובילה לחברה גלובלית מובילה יניב הצלחות רבות“.
נשיא ו- JABIL הכריז בביקורו בכנס ניוטק, במסגרת פנל על חדשנות בו השתתף, כי מבחינתו ישראל היא כר פעולה מצוין לא רק לפיתוח אלא גם לייצור.

טרייטק – Complete Solution

טרייטק הציגה בביתן את “COMPLETE SOLUTION“. ליווי הלקוח משלב הפיתוח ועד המוצר. “היתרון שלנו הוא שאנו יכולים לתת ללקוח פתרון שלא נמצא בליבת הפיתוח שלו” וכך לחסוך בזמן הפיתוח, אומר אוריאל סאלארי, “לצורך כך הקמנו את חברת הבת “NOVOLOG” שמספקת למעשה פתרון מושלם ללקוח. בתערוכה הוצגו מוצרי “MAXIM” שזכו להתעניינות רבה. “MAXIM” מתמקדת בכיוונים חדשים רפואי CLEANTEC, ניהול רשתות חשמל, וחיסכון באנרגיה. ארבעת התחומים שצומחים מאד בשנים האחרונות ולכן ההתעניינות במוצרי “MAXIM” גדולה מאד”. טרייטק הציגה מוצרים מתקדמים כגון סנסורים, GPS ,RF ואופטיקה.

 

 

טלסיס – פתרונות בתחום הרכיבים
“השוק מתאפיין בשנה האחרונה בביקוש גדל והולך לרכיבי אנאלוג. המיקוד הוא בשוק התעשייתי והביטחוני”, מספר שיבי דקל שמונה לאחרונה כמשנה למנכ”ל טלסיס. בתערוכה הציגה טלסיס נציגת TI-NATIONAL גם את LATTICE יצרנית הרכיבים המתכנתים FPGA עם קו המוצרים החדש שלה ECP-4, ובנוסף את APPLIED MICRO, MINDSPEED, CIRCUS LOGIC, ו-ORIGINGPS יצרנית רכיבי ה-GPS מירושלים. כמו כן הציגה טלסיס את מגוון החברות המיוצגות על ידה.

מיגוון – צמיחה בתחום הסולאר
“תחום הסולאר מבחינת מגוון הוא מנוע צמיחה מובהק”, אומר אורי קפלן מיסד ומנכ”ל מיגוון. מגוון חברה בשנה האחרונה לענקית האנרגיה HANWHA בכל הקשור לאספקת פאנלים סולארים, וממשיכה להפיץ את המפסקים של חברת SANTON ומנועים (אינוורטרים) של חברת POWER ONE. הצפי השנה הוא להכפיל את המכירות בפלח השוק הזה, ליותר מ-20 מגהוואט. בנוסף החלה מיגוון לשווק את מוצרי VICOR ו-INCON כחלק ממדיניות החדירה לשוק הצבאי. בתחום ספקי הכח החלה מגוון לייצג את GE העולמית.

 

 

אלקטרונדארט – מגוון פתרונות
Maxon Motor: חברת Maxon השוויצרית הציגה מוצרים חדשים ממשפחת המנועים השטוחים אשר כוללים אינקודר פנימי בעל רזולוציות גבוהות.
E2v: חברת e2v הציגה (Digital to Analog Converter) חדיש ביותר, הממיר מצטיין בביצועים כגון: רזולוציה גבוהה של 12 ביט, קצב דגימה של 3Gsps, רוחב פס של 7GHz, הממיר מתאים ליישומים של Software Defined Microwave וזה בנוסף למגוון היישומים שאליהם הממיר נועד.
Protokraft: חברת Protokraft הציגה את ה-Ethernet Switch בעל הממדים הקטנים ביותר בעולם, המוכלל בתוך מחבר צבאי סטנדרטי מסדרת D38999. המתג הוא בעל 5 פורטים, כל פורט תומך בשלושה קצבים של 10/100/1000Mb/s, אספקת מתח של 5, 12 או 28 וולט.
Thermax: חברת Thermax הציגה כבל תקשורת Gigabit-10HP אשר מבטיח ביצועים אמינים של 10 גיגה ב-500MHz למרחק של 90 מטר בתנאי סביבה קשים.
Belden: חברת Belden מובילה עולמית בפתרונות להעברת אותות ביישומים קריטיים, הציגה את כבל ה-DataTuff כבל “CAT 6” המיועד לתשתיות תקשורת מתקדמות הזקוקות למהירות העברת נתונים גבוהה ואמינה בתנאי סביבה קשים ושומרת על תאימות לאחור לסדרות ה-“CAT 5e”.
San Ace: חטיבת San Ace של חברת SANYO DENKI הציגה את המאוורר הכי חסכוני בתעשייה “San Ace 40” במידות של 40x40x15 מ”מ. השיפורים הם: כ-46% בצריכת האנרגיה, עמידה בלחץ סטטי הגבוהה פי 2 ממאווררים רגילים, זרימת האוויר שופרה והיא כעת פי 1.8 טובה יותר וכל זאת תוך שמירה על רמת רעש נמוכה.

להט טכנולוגיות – צב”ד ובקרה
להט טכנולוגיות מייצגת בישראל מספר חברות המובילות בתחומן, תחום הצב”ד האלקטרוני הצגנו ציוד של Quantum Data לבדיקות מתוחכמות בנושאי הווידאו. מחוללי אותות אקראיים מהטובים בעולם מתוצרת תבור אלקטרוניקה הישראלית. בנוסף הציגה חברת להט טכנולוגיות ציוד בנושא בקרת הנע והנעה מדויקים ביותר וגם ציוד מדידה וסוויצים עד 50GHz. כמו כן סינטיסייזרים מדויקים

DKR – נציגות חדשה של YAMAHA לאחרונה מונתה החברה כמפיצה בלעדית של YAMAHA-IM מיפן, הציגה בתערוכה קו הרכבה מלא מבוסס מכונות YAMAHA. עמיר קפלן – מנכ”ל DKR: ”בעזרת מכונות YAMAHA אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו פתרון מלא לקו ייצור SMT החל מהדפסת משחת ההלחמה על הכרטיסים בתחילת התהליך, המשך בהרכבת הרכיבים השונים כולל רכיבים לא סטנדרטיים (ODD SHAPE & T.H), בקצבים שונים ועד לבדיקות AOI לבדיקת איכות ההרכבה וההלחמה של הכרטיס.
כל אלה מסופקים ע”י חברה אחת המספקת תכנה המאפשרת בקרה, שליטה ויצירת תוכניות הרכבה ובדיקה לכל קו היצור ממערכת שליטה אחת.”

 

 

א.י. אלקטרוניקה PM -TurnKey Solutions
החברה פעילה בשוק הישראלי מזה כ-30 שנה מציעה ללקוחותיה מודל ייחודי לשירותי רכש וייצור ופתרונות turnkey מלאים. יניב רוד – מנכ”ל החברה: “אנו מציעים פתרון ייחודי ללקוחותינו כיוון שמדובר בחברת הפצת רכיבים מהגדולות בארץ והמציעה ללקוחותיה שירותי Contract Manufacture על ידי חברת הבת PM”. בחברה מחזיקים מלאי ברמה רבעונית עבור הלקוחות ויכולת הייצור הגבוהה מגובה בשבעה קווי יצור – דבר המאפשר לתת מענה מהיר ללקוחות ולהקטין זמן הגעה לשוק.

 

 

 

 

Advice – מגוון ספקי כוח מתמחה בספקי כוח ופתרונות UPS הציגה בנוסף למוצריה גם מגוון ספקי כוח וממירי DC-DC של חברות אותם היא מייצגת. שלמה אוסטרובסקי – סמנכ”ל מכירות: ”בין החברות המובילות אותם אנו מייצגים ניתן למנות את חברת Mean Well המתמחה בייצור ספקי כוח במגוון רחב של יישומים לתחום התעשייתי הרפואי ולתחום תאורת ה-LEDs. ספקי כוח אלו מאופיינים בטווח רחב של הספקים החל מוואטים בודדים ועד אלפי וואטים ובטווח טמפ’ עבודה רחבה אמינות גבוהה וחדשנות. חברה נוספת היא Eltek לתחום ה-DC-Backup שמוצריה מצטיינים בנצילות גבוהה וצפיפות הספק גבוהה במיוחד וכן חברת Bellnix המייצרת ספקי DC-DC מיוחדים לתחום ה-Embedded ומצטיינת בממדיהם הקטנים של מוצריה ובטכנולוגיה החדשנית “כמו כן היציגה חברת אדוויס מספר פרויקטים טכנולוגיים יחודיים בתחום ההספק אשר פותחו על ידי קבוצת הפיתוח של חברת Advice.

אל-גב אלקטרוניקה – עולם של רכיבים
אל גב פעילה משנת 1987 ומייצגת מבחר יצרני אלקטרוניקה בתחום מוליכים למחצה, אופטיקה, מיקרוגל, ציוד בדיקה ומחשוב תעשייתי, הציגה בתערוכה מעבד מרובה ליבות (עד 100 ליבות) של חברת Tilera המספק יחס גבוה במיוחד של ביצועים לוואט. כמו כן הציגה החברה מקמ”ש אופטי בקצב עבודה של 100G של חברת Finisar ורכיבים לתעשיית החלל והשוק הרפואי של חברת Aeroflex.

אלינה הנדסה אלקטרונית – פתרונות בתחומים רבים
אלינה הציגה בביתנה מגוון מוצרים חדשים מחברות המובילות כמו חברת Silicon Lab בתחום המוליכים למחצה שהכריזה על סדרות חדשות עם ביצועים משופרים של Wireless RF & IC Solution. רכיבים אלו מצטיינים בצריכת זרם נמוכה, טווח רחב של מרחקים ותמיכה ברוחב פס צר.
חברה נוספת המיוצגת על ידי אלינה היא U-Blox שהכריזה על הרחבת סדרת GPS Receiver Module הכוללת תמיכה ב-GLONASS וכמו כן הרחבת משפחת ה-Wireless Modules הכוללים תמיכה בתקן CDMA, באותה אריזה כמו ב-UMTS. בתחום ה-RF & Microwave הציגה החברה מגוון רחב של מוצרים כמו של חברת DLI המציעה פילטרים ורזונטורים בטכנולוגיית Thin Film עד לתדרים של 60Ghz וחברת K&L המציעה פתרונות לפילטרים, דופלקסרים, ותתי מערכות עד לתחום תדרים של 94Ghz.

ניו-טכנולוג’י – מערכות הנעה
בתערוכת ניו-טק 2012 הציגה ניו-טכנולוג’י מערכות הנעה מתקדמות מבית Newport Corp. אקטואטורים יציבים במיוחד לוואקום מבית חברת New Focus ספקי כוח מסובבי טעינת קבלים מתוצרת KAISER SYSTEMS וכן מערכות הנעה להסטת קרן מבוססות סורקים גלוונומטרים מתוצרת CAMBRIDGE TECH. חברת ניו-טכנולוג’י הינה חברת נציגויות העוסקת במכירה ומתן שירות למגוון מוצרים בתחום האלקטרו-אופטיקה והאלקטרוניקה והלייזרים ובין מוצרי החברה ניתן למנות מקורות LED, לייזרים מסוגים שונים ודיודות לייזר, מערכות הנעה, מגוון רחב של רכיבים אופטיים ואופטו-מכניים ועוד.

רדט מערכות – צב”ד לביטוח
במסגרת התערוכה הציגה רדט פתרונות רבים של חברות בינלאומיות בעיקר בתחום הצב”ד לתחום הפיתוח. וויקטור דמבובסקי, סגן נשיא למכירות ברדט: ”במקביל לפתרונות הקיימים אנו שמחים להציג נציגויות אסטרטגיות חדשות כמו חברת LeCroy המספקת אוסצילוסקופים ייחודיים למגוון רחב של יישומים לתדרים עד 65GHz המיועדים לתחום פיתוח ובדיקות למגוון תעשיות כגון סמיקונדוקטור, רכיבים אלקטרונים, תקשורת ועוד. אנו רואים התעניינות רבה במוצרים שהם עתירי ידע ותמיכה, דבר המדגיש שאכן הקהל פה מחפש פתרונות מתקדמים לפיתוח – ומבחינתנו זהו מיצוב חשוב מאוד של התערוכה בתחום המחקר והפיתוח .”

Ray-Q – מערכות חשמל ותקשורת צבאיות
Ray-Q הציגה בתערוכה מכלול רכיבים לתחום הכבילה לצבא היבשה, חיל הים, אוויר וחלל, משפחה של חיישנים אינרציאליים של חברת Systron המיועדים ליישומים צבאיים. כמו כן הציגה החברה קו של אביזרים למחברים צבאיים ולראשונה גם אביזרים לסיבים אופטיים. עמיצור לוי – סמנכ”ל מכירות ב-Ray-Q: “חברת Ray-Q מתמחה בתכנון מערכות חשמל ותקשורת צבאיות, בבניית אבי טיפוס עבור לקוחותינו, אספקת הרכיבים ועד לייצורו המלא כדי לאפשר ללקוח בדיקות לפני המעבר לייצור מלא בארץ או בחו”ל. החברה מציעה ללקוחותיה אפיקי ייצור בהודו, רוסיה ובארה״ב”

AIM-Solder – מכונות השמה
החברה הציגה מכונות לקווי ייצור SMT מבית JUKI, אחת משלש המובילות בעולם בתחום זה. לאחרונה זכתה החברה בפרויקט המבוסס על מכונות השמה אלו בחברת אינטל-ירושלים. כמו כן חשפה AIM בתערוכה מכונת AOI חדשה של חברת Aleader. קובי ונטורה – מנכ”ל AIM – solder המשמש גם נשיא בפועל של חברת Aleader Europe המשווקת את ה-AOI בכל העולם: “חברת Aleader זכתה בפרס חדשנות טכנולוגית על פיתוח מכונת AOI זו בתערוכת Nepcon בשנחאי-סין על פיתוח טכנולוגיית ה-Enhanced-3D“.

Enertec – פיתוח מערכות בדיקה
החברה ממוקמת בכרמיאל תחת הנהלתו של צביקה אבני מפתחת ללקוחותיה בעיקר בתעשיות הביטחוניות מערכות בדיקה, מערכות שליטה, סימולטורים, מחשבים מוקשחים וספקי כוח ייעודיים. בחברה למעלה מ-100 עובדים מתוכם כ-60 מהנדסים, לאחרונה הקימה מפעל בהודו למתן פתרונות Off Set בפיתוח וייצור פרויקטים להודו.

QUASAR – מייצרים בסין
החברה מייצרת בסין כבר 25 שנה מציגה ללקוחותיה את האפשרות לייצר בסין בראש שקט. לחברה שבבעלות ובניהול ישראלי, מפעל ייצור והרכבות העומד בתקנים הגבוהים ביותר והייחוד שלנו הוא איכות קפדנית ביותר בתחום המדיקל בפרט והייצור האלקטרוני בכלל. “אנו מאפשרים ללקוחותינו לעבוד ב-’שגר ושכח’ ברמת הזמנת המוצרים”. בחברה מוסיפים ש”לקוחותיהם הנאמנים ביותר הם אלו שנפגעו קודם בסין…..”
עוזי בן-שמואל, דירקטור לפיתוח עיסקי: ”QUASAR פתחה בישראל השנה גם חברת הנדסה QIL Engineering כדי לענות על צרכי הלקוחות בישראל ולהקל עליהם את הממשק ההנדסי עם החברה בסין. מהלך שהתקבל בברכה ע”י לקוחותינו.

חברת תדר הנדסה אלקטרומכנית
החברה פעילה משנת 1989 בשוק הישראלי הציגה בתערוכה את מגוון מוצרי החברה ביניהם פתרונות מתקדמים בתחומה RFI/EMI מבית חברת הבת RF Immunity המתמחה בייצור מחברים מסוננים (Filtered Connectors) ומחברים אטומים. כמו כן הציגה החברת מחברים של חברת ITT Cannon ליישומים צבאיים ואזרחיים ואת מחברי ה-push-pull של חברת Fischer Connectors השוויצרית, המתאימים ליישומים הדורשים גודל זעיר, דיוק ואמינות לפרויקטים בתחום “חייל חכם” וציוד רפואי. בנוסף הוצגו מחברים אזרחיים, מקלדות, מוצרי POWER צבאיים וכן מארזים, ארונות, אמצעי נעילה ופתרונות אריזה נוספים.

חברת TRUST אלקטרוניקה הציגה קווי רכיבים חדשים מבית Taiyo Yuden היפנית :GPS ,WIFI ,Bluetooth אנטנות קרמיות, מסננים ודופלקסרים בטכנולוגיית SAW בגדלים של 1.6×0.8 מ”מ ויכולת פיזור הספק של עד 1 וואט. כמו כן קו חדש של Low power Bluetooth ,Long range transceiver (up to 5km) ,NFC של חברת EM Microelectronic (חברת בת של Swatch) המתמחה ברכיבי Ultra Low power MCU ו-RFID דלי הספק וכן הוצג קו של של רכיבי RF של חברת UMS המתמחה בתחום ה-MMIC עד ל-100GHz לטכנולוגיות צבאיות ואזרחיות.
TRUST הציגה את מחלקת ה-RFID אשר נותנת היום פיתרונות הכוללים פיתוח וייצור תגים לפי מפרט, הרכבות ותוכנה בכל תחומי התדרים 125khz ,13.56mhz .UHF, NFC

Digikey – אתר חדש בעברית
בין המובילות בתחום אספקת רכיבים דרך האינטרנט, משלימה בימים אלו מהלך חדירה מושקע לשוק הישראלי והרשימה בביתן מעוצב מאד. דודו מהל מנכ”ל Digikey ישראל: “החברה השיקה בימים אלו אתר חדש ומלא בעברית הכולל אספקת חשבוניות בעברית. כיום עומדת בפני הלקוח הישראלי האפשרות להזמין באתר האמריקאי בדולר אמריקאי או באתר הישראלי בשקלים כאשר הזמנות מעל 800 ₪ לא מחויבות בדמי משלוח”. בנוסף הקימה החברה המייצגת למעלה מ-500 יצרנים מרכז מידע טלפוני הכולל תמיכה בשפה עברית או רוסית לטובת הלקוחות בישראל וכולל תמיכה ומידע הנדסי.

TTI Net-Aye – אומרים תודה
החליטו לשבור את שיגרה ובלטו השנה בביתן “פאן” בסגנון המערב הפרוע, דרור כחלון מנהל שיווק ומכירות:” במכירות אנו עוסקים כל השנה והחלטנו ליצור בכנס חיבור עם לקוחות על בסיס כיף והנאה כדרך לומר תודה“. חברת TTI היא המפיץ המורשה המוביל בעולם ל-IP&E ומתמחה בהפצת מחברים, רכיבים פסיביים ואלקטרומכניים ממגוון יצרנים רחב. בין היצרנים אותם מייצגת TTI ניתן למנות את TE connectivity, Molex, KEMET,TDK ועוד.

Soulutions – פתרונות בבקרה
חברת Soulutions המתמחה בפתרונות למערכות הינע מאספקת רכיבים כגון מנועים גירים, מקודדים (Encoders) ובקרים ועד שירותי תכנון (עיצוב) מערכות הינע. בין החברות המובילות אותן הציגה החברה בתערוכה ניתן למנות את חב’ Renishaw המספקת פתרונות לאנקודרים אופטיים סיבוביים לינארים, חברת RLS המספקת אנקודרים מגנטיים, חברת DKM המתמחה במנועי DC , AC ומנועי צעד עם וללא מברשות וחברת Technosoft המספקת פתרונות בקרה המבוססים על מעבדי TI.

 

להתראות בניו-טק 2013
שתערך בתאריכים 07-08/05/2013

תגובות סגורות