חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

אינטל בוחרת בשבבי מלאנוקס

אינטל בוחרת בשבבי מלאנוקס לקישוריות אינפיניבנד בקצב FDR 56Gb/s עבור פלטפורמות שרתים חדשות. שבבי מתאם האינפיניבנד ConnectX®-3 של מלאנוקס מייעלים לוחות השרתים ומודולי הרחבת הקלט/פלט S2600WP ו- S2600JF של אינטל.

סאניוויל קליפורניה, יוקנעם ישראל, 11 ביוני 2012 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון מדווחת היום כי שבבי מתאם האינפיניבנד FDR ConnectX-3 של מלאנוקס נבחרו על ידי אינטל לשימוש במודולי הרחבת הקלט/פלט ולוחות השרתים בעלי חצי-רוחב ה- S2600WP ו- S2600JF של אינטל, אשר מייעלים את ביצועי השרתים של אינטל ליישומים עתירי ביצועים באמצעות צפיפות חישובית , ביצועים וחסכון משופרים.

לוחות השרתים S2600WP ו- S2600JF של אינטל ממנפים את האינפיניבנד ConnectX-3 FDR במהירות 56Gb/s של מלאנוקס, פתרון האינפיניבנד המהיר ביותר בעולם, לאספקת ביצועים ויעילות יישום גבוהים יותר, וצמצום צריכת האנרגיה. ניתן להשתמש במודולי הקלט/פלט של אינטל מבוססי מלאנוקס להוספת פורט בודד או שני פורטים לקישוריות אינפיניבנד FDR 56Gb/s לכל לוח שרת.

“הפריסה של ששבי האינפיניבנד של מלאנוקס על ידי אינטל מהווה עדות לביצועים וליעילות הגבוהים של פתרונותינו”, אמר דוד ברזילי, סמנכ”ל שיווק במלאנוקס. “יצרני שרתים ומערכות אחסון המבקשים לייצר מערכות מהירות וחזקות יותר ימקסמו את הפוטנציאל של מוצריהם עם פתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס”.

תגובות סגורות