חדשות אלקטרוניקה

DSPG ו-Media5 הקנדית יספקו פתרון שישולב בשבבי אינטל המיועדים לנתבי תקשורת ביתיים

הפתרון של שתי החברות יאפשר לחברות כבלים בארה”ב להציע שירותי קול באיכות HD. (הרצליה, 26 ביוני 2012)  ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום כי שבב ה-DECT שפיתחה ישולב עם אפליקציית האודיו של Media5 הקנדית – עליה מבוססת סדרת שבבי ה-Puma של אינטל. הפתרון המשולב יאפשר למפעילי כבלים בארה”ב להציע שירותי קול באיכות HD באמצעות נתבי תקשורת הפועלים ברשתות IP.

עם לקוחות Media5, המספקת יישומי תקשורת מבוססי IP לספקי תקשורת קווית, סלולרית ו-וירטואלית, נמנים כמה מהמפעילים הבולטים בארה”ב וכן יצרנית השבבים אינטל. מנהל קו מוצרי ושירותי טלפוניה ב-Media5, אריק טרמבליי, אמר היום כי שילוב שבב ה-DCX81 של DSPG עם אפליקציית ה-E-DVA SDK של Media5 מהווה את הפתרון הטוב ביותר לשירותי HD בטכנולוגיית DECT עבור חברות כבלים.

סמנכ”ל השיווק והמכירות של DSPG בארה”ב ואירופה, רן קליר, אמר כי שיתוף הפעולה בין שתי החברות מסייע בפיתוח דור התשתיות הבא של ספקי התקשורת. “טווח הקליטה הרחב ועוצמת העיבוד של שבב ה-DECT שלנו מהווה את הפתרון הטוב ביותר בשוק הכבלים האמריקאי, ותומך בערוצי קול באיכות HD לצד יישומי טלפוניה חדשניים בטכנולוגיית CAT-iq”, הוסיף.

השקה נוספת באירופה

בסוף השבוע שעבר הודיעה DSPG כי יצרנית הטלפונים השווייצרית Swissvoice השיקה לראשונה תחנת בסיס בטכנולוגיית CAT-iq 2.0, המבוססת על שבב ה-VoIP שפיתחה DSPG. מדובר בתחנת הבסיס הראשונה המקושרת לרשת ה-IP הפועלת בטכנולוגיית CAT-iq 2.0, שהיא המתקדמת ביותר בטלפוניה האלחוטית בתקן DECT. תחנת הבסיס, המיועדת בעיקר למפעילי שירותי תקשורת באירופה, תומכת ביישומי קול באיכות HD, ביישומי אבטחה ביתיים וביישומים נוספים המקושרים לרשת ה-IP.

DSPG פעלה בשנים האחרונות לביסוס טכנולוגיה זו בקרב יצרני מכשירים ומפעילי שירותי תקשורת, וכיום מרבית הטלפונים ונתבי התקשורת הביתיים הפועלים בטכנולוגיית CAT-iq 2.0 מבוססים על שבבי ה-VoIP שפיתחה.  ש

תגובות סגורות