חדשות אלקטרוניקה

DSPG משיקה את שבב ה-DBM11 לביטול רעשי רקע בשיחות סלולר

השבב החדש, המוגדר על-ידי החברה כמהפכני, ישולב באוזניות בלוטות’ ומוצרי סלולר של יצרנים מובילים ברבעון הראשון של 2013. (הרצליה, 14 ביוני 2012)  ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום על השקת שבב ה-DBM11 לביטול רעשי רקע, המיועד לאוזניות בלוטות’ ומכשירי סלולר. השבב החדש מבוסס על טכנולוגיית HDClear שפיתחה חברת BoneTone Communications, אותה רכשה DSPG לפני כחצי שנה. להערכת DSPG, שבב ה-DBM11 מציג איכויות קול ושיחה שאין דומות לה באמצעות ביטול מוחלט של רעשי רקע, ומספק חווית שיחה באיכות HD.

השבב החדש הוא בעל צריכת הספק נמוכה הניתן לשילוב בקלות באוזניות בלוטות’ קטנות ומכשירי סלולר ותקשורת אלחוטית. כמה יצרני מכשירים כבר החליטו לשלבו במוצרים שהשקתם צפויה להיות ברבעון הראשון של 2013.

שבב ה-DBM11 מספק ביצועים יוצאי דופן בסביבות רועשות מאוד. במדידות SNR (signal-to-noise) השוואתיות לפי בסיס של 10 דציבלים, מספק השבב החדש רמת ביצועים טובה יותר בכ-25 דציבלים לעומת אוזניות ומכשירי סלולר המתקדמים ביותר הקיימים היום בשוק.

שיפור הזיהוי הקולי

השבב החדש של DSPG משיג תוצאות טובות עוד יותר בכל הקשור לזיהוי קולי. בסמארטפונים הקיימים, רמת דיוק הזיהוי הקולי יורדת מ-95% בסביבות שקטות לפחות מ-30% בסביבות רועשות. ואילו השבב החדש מבטיח רמת דיוק של יותר מ-75% גם בסביבות רועשות.

“ה-DBM11 מבטל רעשי רקע ומאפשר איכות קול וחווית שיחה שאין דומות לה בשוק הסלולר”, אמר מנכ”ל DSPG, עופר אליקים. “שבב זה משלב את התמחותנו והצטיינותנו בטכנולוגיות עיבוד קול עם טכנולוגיות חדשניות שרכשנו, ומציב את DSPG פעם נוספת כמובילה בתחום עיבוד הקול. אנו מרוצים מאוד מפעילות חדשה זו, ושבעי רצון מהתגובות החיוביות שזכינו מלקוחותינו”.

תגובות סגורות