חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

חברת Digi-Key וחברת Olimex מכריזות על הסכם הפצה כלל-עולמי

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה (ארה”ב) – חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים  וחברת Olimex Ltd.‎‏, ספקית מובילה של כלי פיתוח ותכנתים לשוק המוצרים המשובצים, הכריזו היום על חתימת הסכם הפצה כלל-עולמי בין שתי החברות.

“לחברת Olimex יש נאמנים רבים בקהילה ההנדסית,” אומר מרק זאק, סגן נשיא Digi-Key למוצרי מוליכים למחצה ברמה הכלל-עולמית. “הוספת Olimex לשורת הספקים של Digi-Key מאפשרת לנו כעת להציע מגוון רחב יותר של לוחות פיתוח עבור הצרכים ההנדסיים של לקוחותינו ברחבי העולם.”

חברת Olimex מוכרת כמפתחת של חומרת צד שלישי המאושרת בידי Atmel‏, Freescale‏, Microchip‏, NXP‏, STMicroelectronics ו-Texas Instruments. כל התכנים של Olimex מפותחים מתוך מחשבה על תכן-לצורכי-ייצור ‒ דבר המבטיח כי הם ממוטבים במיוחד לאמינות ומספקים פתרונות העומדים במבחן העלות-תועלת עבור לקוחות.

“עם Digi-Key, הספקת מוצרי Olimex למהנדסי תיכון בכל רחבי העולם נמצאת בידיים טובות,” אומר סבטן אוזונוב מחברת Olimex. “שיתוף הפעולה עם Digi-Key מרחיב באופן מידי את החדירה שלנו לקהילת התיכון ההנדסי על ידי הפיכת מוצרינו לזמינים באמצעות הקטלוג הדינמי ואתרי האינטרנט הכלל-עולמיים שלהם.”

לוחות הפיתוח של Olimex עבור Atmel‏, Freescale‏, Microchip‏, NXP‏, STMicroelectronics ו-Texas Instruments זמינים כעת לרכישה דרך אתרי האינטרנט הכלל-עולמיים של Digi-Key

תגובות סגורות