חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

ARM וקיידנס השיקו פתרון משולב ראשון המאיץ את ישומם של מעבדי ARM

ARM וקיידנס השיקו פתרון משולב ראשון המאיץ את ישומם של מעבדי ARM. החברות ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, וקיידנס, מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעו על זמינות מוצר ראשון בסדרה של פתרונות משולבים של שתי החברות. פתרונות אלו מאפשרים למתכנני שבבים לשפר את הביצועים, ההספק ומהירות ההגעה לשוק של מערכות על-גבי שבב (SoCs) המבוססות על מעבדים מסדרת Cortex™-A מבית ARM.

הפתרון הראשון ימטב את טכנולוגיית ה-ARM® POP™ IP תוך שימוש בפלטפורמה הדיגיטלית Encounter® של קיידנס עבור המעבד Cortex-A9 על תהליך 40LP של TSMC, לרבות uLVT. הפתרון המשולב מתוכנן להאיץ את יישומם של מעבדי ARM והנו  זמין לרישוי מ-ARM .

שיתוף הפעולה מהווה את ציון הדרך החדש ביותר בשיתוף הפעולה רב השנים בין החברות, ומטרתו לאפשר ללקוחות המשותפים לייעל בצורה מירבית את התכנון של מערכות על גבי שבב מתקדמות. ARM עובדת באופן הדוק עם צוותי המו”פ ועם שירותי התכנון של קיידנס לפני הצגתו של POP IP חדש, במטרה להבטיח שהלקוחות ייהנו מהפריסה המהירה ביותר של מעבדי ARM חדשים או של טכנולוגיות תהליך חדשות. שיתוף הפעולה בין ARM לבין קיידנס מתרחב, וכולל מעתה גם את ה-TSMC 28HPM, לרבות יישום של מעבדי Cortex-A9 ו-Cortex-A15 בעלי ליבה אחת עד ארבע.

קניין רוחני (IP) מסוג POP מכיל טכנולוגיית האצה להקשחת ליבה המשלבת את ה-IP הפיסי המתקדם ARM Artisan® החדש ביותר, במטרה להשיג מדדי הספק, ביצועים ושטח (PPA) מובילים בתעשייה. בפתרון המשולב, ה-POP IP מוצמד בצורה הדוקה לטכנולוגיות Encounter RTL-to-GDSII של קיידנס, לרבות RTL Compiler-Physical וטכנולוגיית התכנון CCOpt (מיטוב בו-זמני של שעון), עובדה המובילה לנקודות מדידה מאושרות ומובילות בתעשייה עבור יישומי Cortex-A9 המשתמשים ב-POP IP.

“בעבודה הצמודה עם צוות התכנון של ARM הצלחנו לספק ביצועים, הספק ושטח מובילים בתעשייה עבור יישומים מתקדמים של מעבדי ARM”, מציין ד”ר צ’י-פינג הסו, סגן נשיא בכיר בקבוצת מימוש סיליקון בקיידנס. “התוצאה של המאמצים המשולבים מאפשרת ללקוחות לספק את איכות הסיליקון הגבוהה ביותר במקביל לעמידה ביעדים התחרותיים של זמן היציאה לשוק”.

תגובות סגורות