APC מקבוצת שניידר אלקטריק מקימה חטיבת תוכנה ייעודית לדאטה סנטר

החטיבה תתמקד בפיתוח מוצרי תוכנה לדאטה סנטר, ניהול תשתיות פיזיות  IT ושכבת ה- APC by Schneider Electric מובילה עולמית בשירותי חשמל וקירור קריטיים משולבים, הכריזה על הקמת חטיבת תוכנה ייעודית לדאטה סנטר, אשר תתמקד בפיתוח מוצרי תוכנה לדאטה סנטר, ניהול תשתיות פיזיות ושכבת ה-IT.

החטיבה תהיה אחראית לפיתוח וקידום התוכנות ומערכות הניהול השונות של התשתיות הפיזיות בדאטה סנטר. צוות החטיבה יהיה אחראי באופן ישיר לפיתוח, הטמעה, שירות, שיווק ושיתוף פעולה עם שותפים עסקיים.

“עולם תשתיות ה-IT מתפתח ומתרחב בתחום התוכנה, ולכן שמה APC דגש רב על פיתוח עצמי של תוכנות ניהוליות, במקביל לרכישת חברות מהתחום ומיזוגן אל תוך APC. שילוב הטכנולוגיות החדשות במוצרי APC  יספק ערך מוסף גבוה ללקוחותינו”, אומר יוסי דיין, סמנכ”ל טכנולוגיות ב-APC מקבוצת שניידר אלקטריק ישראל. “אנו מחויבים לחזון שלנו, להפוך למובילים עולמיים בתוכנות לניהול התשתיות הפיזיות בדאטה סנטר ולאחרונה השקנו מודול המאפשר גם התבוננות והבנת תהליכים אנרגטיים בתוך ציוד ה- IT, אשר יאפשר למקבלי ההחלטות לקבל אינפורמציה שתסייע להם בתהליכי החיסכון וההתייעלות גם בציוד ה- IT”.

במרכז פעילותו של הצוות תעמוד תוכנת InfraStruxure לניהול דאטה סנטר, באמצעותה, חטיבת התוכנה תפשט ותניע יוזמות לייעול צריכת האנרגיה והתפעול על פני כל ההיבטים של מרכז הנתונים.

פורטפוליו תוכנות הניהול InfraStruxure מסייע לחברות לשפר את יעילות צריכת האנרגיה ולצמצם עלויות ותומך בתכנון, תחזיות ותקצוב לטווח קצר וארוך. עם הפורטפוליו הזה, מנהלי מרכזי נתונים ובכירים במחלקות טכנולוגיית המידע יכולים לקבל נקודת מבט הוליסטית על איכות שירותי התשתית הפיזית של מרכזי הנתונים, על השימוש הכולל באנרגיה והעלויות השונות הכרוכות בכך. התוכנה, התומכת בכל היצרנים מספקת אינטגרציה רחבה עם מערכות  התשתית הפיזית ומאפשרת  תמיכה בטכנולוגיות קריטיות לרבות ניהול חשמל, פיקוח, שליטה ובקרה על מערכות התשתית לדאטה סנטר ופתרון בעיות בסביבה ידידותית למשתמש.

תגובות סגורות