סגן נשיא בפריסקייל העולמית: “בשנת 2020 יהיו 50 ביליון מכשירים שיהיו מחוברים לאינטרנט”

סטיב וויינרייט, סגן נשיא בפריסקייל העולמית: “בשנת  2020 יהיו 50 ביליון מכשירים שיהיו מחוברים לאינטרנט”. “שוק המכשור העולמי גדל במהירות שיא ופריסקייל תנצל הזדמנות זו ותיכנס לתחום במלוא עוצמתה כבר בשנה הקרובה”.

במסגרת כנס הלקוחות השנתי שערכה הבוקר ענקית השבבים העולמית, פריסקייל סמיקונדוקטור, במלון דן אכדיה בהרצליה פיתוח, התייחס סטיב וויינרייט, סגן נשיא עולמי למכירות באירופה, המזה”ת ואפריקה, למגמות החדשות בתחום השבבים, והדגיש כי פריסקייל תיכנס בחוזקה בשנה הקרובה לתחום המכשור הרפואי.

תעשיית השבבים מתפתחת כל העת וצצות מגמות חדשות, כאשר המרכזית שבהן היא המכשור הרפואי. תעשייה זו מהווה שוק עולמי הגדל במהירות שיא, עם מכשירים חדשניים המספקים פריצות דרך באבחנות קודמות וטובות יותר, כמו גם טיפולים רפואיים שמביאים תועלת קלינית לחולים בחיסכון בעלויות למערכת הבריאות ולחולים הבודדים. “ישראל הינה מובילה עולמית במספר הפטנטים בתחום הרפואי, אך האתגר ליצרני מכשור רפואיים הוא בצורך לספק מכשירים שהם חסכוניים, קלים ובטוחים לשימוש. לכאן נכנסת פריסקייל לתמונה וכבר בשנה הקרובה תחדור במלוא עוצמתה עם פיתוחים חכמים שיתנו מענה לאתגר”.

בהמשך התייחס וויינרייט גם לתחום התקשורת, וציין כי לחברות ישראליות יש רקורד מוכח של פיתוח טכנולוגיות, מערכות ופתרונות חדשניות לספקי תקשורת ואינטגרטורים. “יותר ויותר אנשים רוצים להיות מחוברים עם כולם ולהיות מחוברים להכל, ולכן אני מאמין כי עד שנת 2020 יהיו 50 ביליון מכשירים שיהיו מחוברים לאינטרנט. חל גידול דרמטי של מכשירים ניידים חכמים הנגישים ליישומי מולטימדיה עתירי נתונים. האתגר בתחום זה הוא כיצד לבנות רשת מאובטחת, ששומרת על הקשר בד בבד עם ביקוש הולך וגובר, תוך צמצום צריכת אנרגיה והעלות של שדרוגי ציוד חדשים ותחזוקה. אי לכך, אנו זקוקים לפתרונות יצירתיים וחסכוניים באנרגיה שיאפשרו לתשתית הרשת להיענות לדרישה זו. בנוסף, יש צורך הולך וגובר לביצועים משופרים ואבטחה משופרת”.

במסגרת כנס הלקוחות התקיימו מגוון מסלולים מקצועיים שהציגו את פתרונות פריסקייל בשוק העולמי בכלל ובשוק הישראלי בפרט. המסלולים כללו מבחר גדול של הרצאות טכנולוגיות והפעלות המציגות את הפתרונות העדכניים ביותר מבית פריסקייל שיסייעו למהנדסים להאיץ את הפיתוח של מוצריהם. במהלך הכנס, יכלו משתתפי האירוע להתרשם ממתחם ה- Tech Lab הגדול בו הוצגו מגוון פתרונות פריסקייל שסייעו למשתתפים לייעל את פיתוח המוצר בתחומים שונים.

תגובות סגורות