חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

אות הוקרה הוענק למארוול על-ידי סיסקו – לקוח מרכזי של החברה

בין מארוול ישראל לסיסקו מתקיימים קשרי הנדסה הדוקים בפיתוח מוצרים l קו המוצרים של מתגי התקשורת של סיסקו לעסקים בינוניים וקטנים מבוסס על התוכנה והרכיבים של מארוול שפותחו בישראל l יוסי מיוחס, סגן נשיא במארוול ומנכ”ל מארוול ישראל: “קבלת האות מסיסקו משקפת את שיתוף הפעולה הנרחב והמתמשך בין שתי החברות ואת המחויבות של מארוול לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר במהירות, תוך גילוי גמישות רבה לצרכים המשתנים של הלקוח”קבוצת מארוול (NASDAQ: MRVL)  מובילה בפתרונות סיליקון אחסון ותקשורת, שביצעה שורה של השקעות בחברות ישראליות במספר מיליארדי דולרים ומעסיקה כ-1,200 מעובדיה בישראל, הודיעה על קבלת אות הוקרה מסיסקו, אחד הלקוחות הבולטים של מארוול. זהו אות הוקרה הניתן על הצטיינות ביכולות האספקה והגמישות של החברה.

מארוול ישראל, מרכז המו”פ של ענקית השבבים עוסק בפיתוח פתרונות רבים עבור סיסקו, ומתקיימים בין השתיים קשרי הנדסה הדוקים בפיתוח מוצרים. שיתוף הפעולה הנרחב בתהליך הפיתוח נועד כדי לבצע את ההתאמה האופטימלית לדרישות סיסקו ובחלק מהמקרים כולל פיתוח מיוחד עבורם. יצויין, כי קו המוצרי ה-Switching של סיסקו לעסקים בינוניים וקטנים מבוסס על התוכנה והרכיבים שפותחו במארוול ישראל, בנוסף פותחו גם רכיבי תקשורת הנתונים בארץ.

יוסי מיוחס, סגן נשיא במארוול ומנכ”ל מארוול ישראל אומר, כי “סיסקו היא החברה המובילה בעולם בתחום רשתות התקשורת ולמארוול ישראל יש היכרות רבת שנים עמה בכל הרמות. יש לנו קבוצה שלמה שעובדת עם אנשי סיסקו כדי להביא לשוק ביחד את הדור הבא של שבבי התקשורת. הקשר של מטה החברה בארה”ב ושלנו בארץ עם סיסקו הינו קרוב מאוד. אנחנו יודעים לספק להם פתרונות בזמן מהיר, תוך גילוי גמישות רבה בכל הנוגע לצרכים המשתנים של סיסקו”. מיוחס מוסיף, כי “אות ההוקרה משקף את שיתוף הפעולה והמחויבות בין שתי החברות”.

תגובות סגורות