חדשות היום

אלוט מדווחת על גידול של 40% בהכנסותיה

אלוט מדווחת על גידול של 40% בהכנסותיה על בסיס Non-GAAP ועל זינוק של 50% ברווח הנקי ברבעון השלישי של 2012

הוד השרון, ישראל – 30 באוקטובר, 2012 – אלוט תקשורת בע”מ (נאסד”ק, ת”א: ALLT), ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות חכמים לאופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, דיווחה היום על המשך צמיחה בהכנסותיה ברבעון השלישי של שנת 2012.

הכנסותיה של אלוט, על בסיס non-GAAP, הסתכמו ברבעון השלישי של 2012 ב- 28 מיליון דולר, גידול של 40% לעומת הכנסות של 20.1 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד, וגידול של 6% לעומת הכנסות של 26.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2012. הרווח הנקי, על בסיס GAAP, הסתכם ברבעון השלישי של 2012 ב- 2.4 מיליון דולר – 7 סנט למניה בדילול מלא. זאת, לעומת רווח נקי של 2.1 מיליון דולר – 9 סנט למניה או 8 סנט למניה בדילול מלא – ברבעון השלישי אשתקד; ולעומת רווח נקי של 2.7 מיליון דולר – 8 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2012.

הרווח הנקי, על בסיס non-GAAP, הסתכם ברבעון השלישי של 2012 ב- 5.1 מיליון דולר – 16 סנט למניה או 15 סנט למניה בדילול מלא. זאת בהשוואה לרווח נקי non-GAAP של 3.4 מיליון דולר – 14 סנט למניה או 13 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי אשתקד, ולעומת רווח נקי Non-GAAP של 5 מיליון דולר – 16 סנט למניה או 15 סנט למניה בדילול מלא – ברבעון השני של 2012. התוצאות משקפות גם הוצאות תפעוליות הנובעות מרכישת חברת אוברסי שהושלמה ב-4 בספטמבר 2012.

הכנסות על בסיס non-GAAP מוגדרות כהכנסות על בסיס GAAP המותאמות להשפעת השווי הנאות של הכנסות נדחות המתייחסות לחשבונאות הרכישה. הנהלת אלוט מאמינה שהתאמה זו יכולה לספק למשקיעים מדד להערכת ביצועי אלוט לאחר הרכישה.

הרווח הנקי מפעולות על בסיס non-GAAP מוגדר כרווח נקי על בסיס GAAP, לאחר הכללת הכנסות נדחות הקשורות להתאמת השווי הנאות, כתוצאה מחשבונאות הרכישה. הרווח הנקי אינו כולל הוצאות בגין אופציות לעובדים, הפחתת נכסים לא מוחשיים הקשורים לרכישה, עניינים רגולטוריים והוצאות תגמול הקשורות לרכישות.

מדדיnon-GAAP  אלה מוצגים נוסף על מדדי GAAP ולא כתחליף להם. את ההתאמות בין מדדי GAAP וnon-GAAP ניתן למצוא בטבלאות 2 ו-3, בסוף הגרסה האנגלית של הודעה זו. אלוט מפרסמת את מדדי ה non-GAAP מאחר שהיא סבורה כי הם משקפים טוב יותר את עסקי הליבה שלה, ומכיוון שהנהלת החברה עושה בהם שימוש פנימי להערכת ביצועיה השוטפים. החברה מאמינה לפיכך, כי מדדים אלה יסייעו למשקיעים להבין טוב יותר את ביצועיה התפעוליים.

“צמיחתנו המתמשכת נובעת משוק חזק, ובאה לידי ביטוי בהמשך הגידול המהיר בנפחי התעבורה ברשתות סלולריות וקוויות”, אומר רמי הדר, נשיא ומנכ”ל אלוט. “פלטפורמת ה Service Gateway  של אלוט מאפשרת למפעילי תקשורת להגיע לביצועים מצוינים ברשתות התקשורת שלהם, לצד המגוון הרחב ביותר בשוק של שירותי ערך מוסף שהחברה מספקת. השירותים המוצעים על ידינו בכלל, וחבילת פתרונות הווידאו בפרט, הם גורם משמעותי המסייע ללקוחותינו לבדל את עצמם בשוק. במהלך הרבעון השלישי של השנה הכרנו בהכנסות מחוזה חדש עם מפעיל תקשורת סלולרית בדרג Tier 1, כפי שצפינו מוקדם יותר השנה”.

אלה הם הישגי החברה בתקופה האחרונה:

  • במהלך הרבעון קיבלה אלוט הזמנות גדולות מ- 12 מפעילי תקשורת – שניים מהם לקוחות חדשים;
  • מבין ההזמנות הגדולות – שמונה הגיעו ממפעילי תקשורת סלולרית, שניים מהם לקוחות חדשים;
  • החברה הכירה בהכנסות מחוזה חדש עם מפעיל תקשורת סלולרית בדרג Tier 1 – אחד משני לקוחות שתרמו 10% מההכנסות ברבעון;
  • ב-4 בספטמבר דיווחה החברה על השלמת עסקת רכישת אוברסי שסיפקה לחברה את פתרון ה video caching הטוב מסוגו;
  • אלוט אף דיווחה על קבלת הזמנה ראשונה לפתרון MediaSwift-E, המשלב את טכנולוגיית ה- caching של אוברסי, ממפעיל תקשורת קווית מאזור APAC שביצע בעבר הזמנות בהיקף של כמה מיליוני דולרים.

נכון ל- 30 בספטמבר 2012 היו בידי החברה מזומנים, שְווי מזומנים, פיקדונות לטווח קצר ובטוחות סחירות בהיקף של 144.1 מיליון דולר, זאת לאחר השלמת עסקת אוברסי וללא חוב. ההקצאה המוקדמת של הון למחיר רכישת אוברסי מבוססת על הערכות והנחות הכפופות לשינויים במחיר הרכישה שאפשריים בדרך כלל בפרק זמן של כשנה מתאריך הרכישה. המרכיבים העיקריים בהיקף ההקצאה לרכישה, שטרם נסגרו, נוגעים להערכת השווי של כמה נכסים והתחייבויות.

תגובות סגורות