חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

אלביט מערכות מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2012

צבר ההזמנות עלה ל – 5.53 מיליארד דולר. ההכנסות הסתכמו ב- 677 מיליון דולר ; הרווח הנקי עמד על 39.5 מיליון דולר. הרווח הנקי למניה עמד על 0.95 דולר

חיפה,  ישראל , 13  בנובמבר  2012  –  אלביט מערכות בע”מ ((NASDAQ and TASE: ESLT (“החברה”), דיווחה היום על תוצאות פעילותה ברבעון השלישי של 2012 שהסתיים ב- 30 בספטמבר 2012.החברה כוללת בהודעה זו, בנוסף לתוצאות המדווחות לפי כללי חשבונאות מקובלים US-GAAP, גם נתונים שלא לפי כללי חשבונאות מקובלים non-GAAP, אשר מיועדים לספק למשקיעים נתונים להבנה מקיפה יותר של הפעילות והמגמות העסקיות של החברה. כל הנתונים הפיננסיים, אלא אם מצוין אחרת, מוצגים לפי US-GAAP.

 דברי ההנהלה:

 יוסי אקרמן, נשיא ומנכ”ל אלביט מערכות אמר:” אני מעודד מתוצאות הרבעון השלישי, המביאות לידי ביטוי שיפור במספר פרמטרים שבחלקו נובע מהמאמצים המתמשכים להתייעלות ולצמצום בהוצאות. במקביל, הגידול בצבר משקף את תוצאות המדיניות ארוכת הטווח להרחיב את בסיס הלקוחות של החברה” . אקרמן הוסיף: “זכינו לאחרונה במספר פרויקטים חשובים באסיה פסיפיק ובאמריקה הלטינית, חלקם בתחומים חדשים וחלקם במדינות חדשות. נמשיך להרחיב את בסיס הפעילות בשווקים אלו ובשווקים נוספים בעלי פוטנציאל צמיחה, במטרה ליצור איזון עם השווקים הסובלים כרגע מירידה בתקציבים. תוצאות הרבעון ממשיכות את מגמת היציבות המאפיינת את אלביט מערכות ואני סבור כי החברה ממוצבת היטב וערוכה לעמוד באתגרים הבאים הנכונים לה”.

תגובות סגורות