חדשות- אלקטרוניקה

חברת Atrenta מרחיבה את פעילויות המכירות והתמיכה בישראל

חברת Atrenta מרחיבה את פעילויות המכירות והתמיכה בישראל. בחברה רואים צמיחה בקרב חברות מקומיות ורב-לאומיו.

אבן יהודה, ישראל – חברת Atrenta , הספקית המובילה של פתרונות SoC Realization   לענפים של המוליכים למחצה והאלקטרוניקה הבידורית, הודיעה היום על הרחבה משמעותית של פעילויות המכירות והתמיכה בישראל, עם הוספה של מנהל מכירות ייעודי וארכיטקט פתרונות ללקוחות.

אורי פרקש מצטרף ל- Atrenta כמנהל מכירות בישראל מחברת Sigrity , בה שימש כמנהל מכירות ואתר בסניף הישראלי עד שהחברה נרכשה לאחרונה על ידי Cadence Design Systems . קודם לכן עבד פרקש בחברת ההפצה הישראלית AST , בה שימש כמנהל של פעילויות EDA (אוטומציה של תכנון אלקטרוניקה) ו- IP במשך יותר מתשע שנים. אורי פרקש מביא עמו לתפקידו החדש ניסיון של 25 שנים ב- EDA . לאורי תואר בהנדסת מחשבים מהמכון הפוליטכני של Cluj-Napoca ברומניה.

יגאל זאבי, בעל תואר בוגר ( ee BSc ) מהטכניון בישראל, מצטרף ל- Atrenta כארכיטקט פתרונות ללקוחות בישראל. קודם לכן עבד זאבי בחברת Synopsys Israel במשך שש שנים, שם שימש כיועץ בכיר לתכנון/יישומים וסיפק שירותים למרבית השלבים בחזית ובעורף בתכנון IC . לפני כן שימש זאבי כמנהל VLSI בחברת Horizon Semiconductors , מתכנן טכני בכיר ב- Charlotte’s Web Networks ומנהל צוות לפיתוח Ethernet IP בחברת IBM .

בחברת Atrenta הוחלט להרחיב את פעילויות המכירות והתמיכה בישראל כדי לשרת טוב יותר הן לקוחות מקומיים בישראל והן לקוחות רב-לאומיים רבים שמפעילים מרכזי תכנון באזור.

“בחברת Atrenta רואים ביקוש משמעותי בשוק בישראל. אנו מבקשים לספק תמיכה מקומית איתנה ומלאה יותר למסד הלקוחות הצומח שלנו באזור” אמר ד”ר אג’וי בוז, היו”ר, הנשיא והמנכ”ל של Atrenta . “בישראל מבצעים תכנונים מתקדמים רבים של מערכת-על-שבב ( SoC – system-on-chip ) והחשיבות האסטרטגית של האזור גוברת מבחינתנו. חבילת הכלים של Atrenta לניתוח ואופטימיזציה של RTL משתלבת היטב בפרופיל זה של תכנון מתקדם”.

“פלטפורמת SpyGlass של Atrenta מציעה יכולות ייחודיות שמסייעות להתמודד עם האתגרים של תכנון SoC המתבצע בישראל” אמר אורי פרקש. “אני רואה הזדמנות עצומה לפתרונות SpyGlass באזור”.

תגובות סגורות