חדשות- אלקטרוניקה

קיידנס העולמית משיקה מוצר שפותח במרכז המו”פ בישראל

קיידנס העולמית משיקה מוצר שפותח במרכז המו”פ בישראל:  Incisive® Debug Analyzer – מוצר חדשני לזיהוי ותיקון באגיםהמקצר את זמן האימות ב-40%

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, משיקה את  Incisive® Debug Analyzer, מוצר חדשני לניפוי בעיות תוכנה (debug) ואימות פונקציונלי שלRTL , מערכות על גבי שבב (SoC) ותהליכי בדיקה (TestBench).

המוצר החדש, אשר פותח על ידי מרכז המו”פ של קיידנס בישראל, מצמצם משמעותית את הזמן והמאמץ הכרוכים בתהליך ניפוי השגיאות. לקוחות קיידנס שכבר עשו שימוש ראשוני במוצר, דיווחו על חיסכון בשיעור ממוצע של 40% בזמן האימות. המוצר יהיה זמין בשוק עד סוף שנת 2012.

בתקופה שבה חברות משקיעות למעלה מ-50% מזמן תהליך האימות בניפוי בעיות, ה- Incisive Debug Analyzer מצמצם את צוואר הבקבוק בעזרת תכונות ייחודיות. כך, למשל, מאפשר הכלי למשתמשים לדלג קדימה או אחורה בשורות הקוד של תכניות הכתובות בשפות HVL ו-HDL. בנוסף, המשתמשים יכולים להקליק באופן ישיר על שורת קוד או משתנה בכדי לקפוץ קדימה או אחורה למקומות בהם חל שינוי בערך המשתנה או בביצוע השורה, על מנת לאתר באופן מהיר  ואפקטיבי את הבאגים.

תכונות ייחודיות נוספות כוללות ניתוח אינטראקטיבי של קבצי לוג בשילוב עם סינון חכם והודעות הניתנות להקלקה, המעבירות את המשתמשים באופן ישיר אל השורות המעניינות אותם בקוד Waveform. המערכת מספקת מידע רלוונטי המאפשר למשתמשים לסנן בקלות ובמהירות את הודעות השגיאה שמציגות שפות התכנות HVL  ו-HDL, ומקלה עליהם לברר מה הסיבה להופעות הודעות, ע”י מתן קשרים סיבתיים וכיווני חקירה.

ה- Incisive® Debug Analyzerמשתלב בסביבות ה Incisive הקיימות ומתממשק עם תהליכי ה- debug בסביבת הסימולציה ו .SimVision

תגובות סגורות