חדשות אלקטרוניקה

ARM ו-Sprint משתפות פעולה

ARM ו-Sprint משתפות פעולה לקידום החדשנות בתחום ה”אינטרנט של החפצים” (Internet of Things)

ערכה חדשה לפיתוח מהיר של אבות טיפוס עבור שוק האינטרנט של החפצים משלבת מודם פס רחב נייד USB 598U של ספרינט עם הפלטפורמה של ARM לפיתוח מיקרו-בקרים משובצים

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על זמינותה של ערכה לפיתוח מהיר של אבות טיפוס עבור שוק ה”אינטרנט של החפצים” (Internet of Things). ערכת הפיתוח משלבת את ה- Sprint Mobile Broadband USB 598U ModemשלSierra Wireless עם פלטפורמת הפיתוח mbed microcontroller של ARM המבוססת על מעבד ה- Cortex™-M3. שוק vה-IoT צפוי לגדול באופן הדרגתי, ועל-פי הערכותיה של חברת המחקר גרטנר עד שנת 2020 יהיו  כ-50 מיליארד התקנים מחוברים לאינטרנט. מרבית ההתקנים יונעו על-ידי חיישנים בעלי יכולת תקשורת,  המצריכים תמיכתה של קהילת מפתחים גדולה ממגוון רחב של תעשיות. ההתקנים והחיישנים יוטמעו בקשת רחבה של יישומים במגוון תעשיות, בהן שווקי הרכב, התעבורה, הבריאות, השירותים, הקמעונאות והאנרגיה.

בעבר היתה יצירת התקנים מחוברים עבור ישומים מסוג זה כרוכה בפיתוח מורכב על ארכיטקטורות של מיקרו-בקר ב-8 ביט, ובמורכבות רבה עוד יותר של האינטגרציה על גבי מודם. הערכה החדשה לפיתוח מהיר של אבות טיפוס מבית Sprint ו-ARM תסייע להתגבר על האתגרים הללו בעזרת סביבת פיתוח C++ פשוטה על מיקרו-בקר 32 ביט מלא בעל רמת ביצועים גבוהה. הדרייברים, המושתתים על קוד פתוח, ישתלבו מראש עבור המודם הנייד אלחוטי לפס רחב USB 598E מבית Sprint.

תגובות סגורות