חדשות אלקטרוניקה

גילת תספק מערכות תקשורת מבוססות לוויין לחיל ים בדרום מזרח אסיה

חוזה נוסף לגילת בתחום הצבאי: גילת תספק מערכות תקשורת מבוססות לוויין לחיל ים בדרום מזרח אסיה. זוהי הזרוע הצבאית השלישית במדינה הבוחרת בגילת  כספק מועדף לתקשורת לוויינית

פתח תקווה, ישראל – 18 בדצמבר, 2012 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי נבחרה על ידי חיל הים של מדינה בדרום מזרח אסיה לשדרוג מערכות התקשורת כך שתאפשרנה תקשורת IP מבוססת לוויין.כחלק מהחוזה שנחתם, גילת תספק מרכזיות SkyEdge II, יכולות שידור RF וטרמינלי VSAT שיאפשרו תקשורת רחבת פס בין היחידות השונות של חיל הים. רוחב הפס המוגדל יאפשר קישוריות משופרת לאינטרנט, לשימושי וידאו ושירותים נוספים המחייבים מהירות תקשורת גבוהה לצד הבטחת תקשורת צבאית אסטרטגית במערכות חיל הים הניידות.

גילת מספקת כיום פתרונות תקשורת לוויינית לחיל האוויר והמטה הכללי במדינה זו.

 “פתרונות ה- SkyEdge II של גילת נבחרו בשל היכולות המוכחות והמתקדמות – לניצול אופטימלי של רוחב הפס. פתרונות אלו הכרחיים לפעילות כל חיל ים אשר פועל מתוך מגבלות של משאבי תקשורת וזקוק לניצול מיטבי של משאבים אלו לתפעול יום יומי ומוכנות לשעת חרום”, אמר סטפן פאלומבה, סמנכ”ל אזורי של גילת באסיה. “הטרמינלים מבוססי ה- IP של גילת יצמצמו את העלויות הגבוהות הכרוכות כיום בשימוש בתקשורת קווית בסיסיתויאפשרו לחיל הים גישה יעילה וזולה יותר למספר רב יותר של יישומי תקשורת המשפרים את המוכנות התפעולית שלו”.

 גילת הינה ספק ותיק של מערכות תקשורת לוויינית לתעשייה הצבאית העולמית. מערכת ה- SkyEdge II של גילת מאפשרת תקשורת פס רחב והעברת מידע באמצעות לוויין לתמיכה במגוון רחב של יישומי תקשורת צבאיים, בהם יישומים לתקשורת ניחת וניידת.

תגובות סגורות