חדשות אלקטרוניקה

קוואליסיסטמס זוכה למענק של 1.6 מיליון שקלים מהמדען הראשי

המענק לו זוכה החברה זו השנה הרביעית ברציפות נועד להמשך פיתוח פתרונות התוכנה שלה לניהול ואוטומציה של בדיקות חומרה ותקשורת

3 דצמ’, 2012. קוואליסיסטמס (QualiSystems) הודיעה היום על קבלת מענק נוסף מהמדען הראשי בהיקף של 1.6 מיליון שקלים. המענק לו זוכה החברה בפעם הרביעית ברציפות, מיועד להמשך פיתוח תוכנה מתקדמת לניהול מעבדות בדיקה בסביבות תקשורת. הפתרון של קוואליסיסטמס מאפשר לספקיות תקשורת, יצרניות ציוד תקשורת וארגונים המתחזקים רשתות תקשורת מורכבות לייעל את עבודת המעבדה, למקסם שימוש בציודים, ולפשט בניית תשתיות בדיקה מורכבות תוך חסכון ניכר בזמן ומשאבים

קוואליסיסטמס הישראלית מבססת בשנים האחרונות את פעילותה בשוק הבינלאומי.  לחברה נציגות ישירה ורשת ענפה של שותפים עסקיים בארה”ב, המזרח הרחוק ואירופה.  פעילותה המתרחבת בצפון אמריקה כוללת משרדים בעמק הסיליקון ובחוף המזרחי של ארה”ב. בין לקוחותיה חברות מובילות בתחום התקשורת והאנטרפרייז, כגון גוגל, מייקרוסופט, NBN, AT&T  ועוד.

לאחרונה הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס הון בהיקף של כ-9 מיליון שקלים בהובלת הקרנות אוורגרין ונצ’ר פרטנרס וג’מיני ישראל. בנוסף, הצטרפו להשקעה גם בעלי המניות הנוספים בחברה – קבוצת פישמן, אלטשולר-שחם, שטראוס השקעות ומשקיעים נוספים.

עדן אבנטל סמנכ”ל הפתוח בקוואליסיסטמס מוסר: “תמיכת המדען הראשי תסייע לנו להמשיך ולפתח את המוצרים שלנו במהלך 2013 ולענות על האתגרים העומדים בפני לקוחותינו בשוק המקומי והבינלאומי. בעקבות מענק המדען בכוונתינו לגדול בצורה משמעותית על מנת שנוכל לעמוד ביעדים הניצבים לפנינו. אנו רואים ערך רב בתמיכת המדען בחברה לאורך השנים, אשר מביעה אמון בתוכניות הפיתוח ובתוכנית העסקית של החברה.”

תגובות סגורות