חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

חברת Digi-Key חותמת על הסכם הפצה כלל-עולמי עם Holt Integrated Circuits, Inc.

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב ומישן וייחו, קליפורניה, ארה”ב – חברת Digi-Key Corporation, מפיצה כלל-עולמית של רכיבים אלקטרוניים, הכריזה היום על הוספת Holt Integrated Circuits, Inc.‎, חברה מובילה בייצור מעגלים משולבים (IC) ליישומי תקשורת אפיקי נתונים, המתמקדת בעיקר בשווקים של צבא, תעופה וחלל וכן תעשייה, לרשימת ספקיה.חברת Holt Integrated Circuits‏ היא ספקית עיקרית של מעגלים משולבים עבור תעשיית התעופה והחלל. מזה למעלה מעשרים שנה מייצרת Holt דוחפי אפיקי נתונים ותצוגה עבור משתמשים מסחריים וצבאיים כאחד בכל רחבי העולם. החל ממטוס F-16 ועד למטוס A-350‏, המעגלים המשולבים של Holt נמצאים בלבם של יישומי בקרת טיסה, ניווט, ניהול מנועים, תקשורת, ציוד בטיחות ומערכות בידור במטוסים. מעל 400 יצרני אוויוניקה מסתמכים על ניסיונה המוכח של Holt בשירות הלקוחות, באיכות וביחס עלות-תועלת שאין כדוגמתם, וכן במצוינות הטכנית.

“הביקוש למוצרים צבאיים/תעופתיים מעולם לא היה גדול יותר, וספקית בולטת כמו Holt ממוקמת באופן אידיאלי כדי לשרת את השוק הצומח הזה,” אומר מרק זאק, סגן נשיא Digi-Key למוצרי מוליכים-למחצה ברמה הכלל-עולמית. “המוצרים האיכותיים שלהם מספקים ללקוחות שלנו ערך שאין כדוגמתו, ואנחנו שמחים להוסיף אותם להיצע העומד לרשות לקוחותינו.”

חברת Holt מתכנת ובודקת את כל מוצריה במפעליה שלה, תוך שהיא מספקת פתרונות חדשניים בעלי יחס עלות-תועלת מיטבי לאותות מעורבים עבור יישומים משובצים מבוססי מיקרו-מעבדים. קווי המוצרים של Holt כוללים מוצרים בתקן הצבאי MIL-STD-1553‏, בתקן ARINC 429, מוצרי חישה בדידי-לדיגיטלי, מוצרים לרשתות תקשורת בקרים (CAN), מתגים אנלוגיים ומוצרי RS-485/422. מגוון המעגלים המשולבים של Holt התומכים בתקן ARINC 429 הוא הרחב ביותר בתעשייה, החל ממקלטי קו פשוטים ועד לפתרונות פרוטוקול שלמים עם זיכרון RAM משולב. הקו האחרון של מוצרי ARINC 429 כולל מעגלים משולבים תפקודיים במלואם למסופים המתוכנים לפעול ממתח הזנה יחיד של ‎3.3 V ‏, הגורמים להפחתה משמעותית במורכבות המערכת ובשטח הלוח.

“חברת Holt שמחה להוסיף את Digi-Key לרשת ההפצה העולמית שלה,” אומר דיוויד מיד, סמנכ”ל בכיר וראש חטיבת התפעול ב-Holt Integrated Circuits. “המותג המוכר היטב של חברת Digi-Key וההערכה הרבה אליה בקהילת מהנדסי התיכון מאפשרים לנו להרחיב את בסיס הלקוחות שלנו ולספק משאב מקוון ברמה עולמית לקידום מוצרי Holt.”

תגובות סגורות