חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

החברה הבת של אלביט מערכות בברזיל, AEL, ו- Embraer Defesa e Segurança, חתמו על הסכם

החברה הבת של אלביט מערכות בברזיל, AEL, ו- Embraer Defesa e Segurança, חתמו על הסכם לכניסתה של החברה הברזילאיתAvibras  ל- Harpia. החברות ישתפו פעולה בקידום פרויקטים בתחום המל”טים בברזיל

פרויקט המל”ט Falcão של Avibras יהיה חלק מסל המוצרים של Harpia

אלביט מערכות בע”מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) (“אלביט מערכות”) הודיעה היום כי החברה הבת שלה בברזיל, AEL Sistemas S.A (“AEL”), חתמה על הסכם עםEmbraer Defesa e Segurança S.A. (“Embraer Defesa”) לכניסתה שלAvibras Divisão Aérea e Naval S.A.   (“Avibras”) כבעלת מניות לחברת (“Harpia”) Harpia Sistemas S.A. במטרה לשתף פעולה בתחום המל”טים בברזיל. על פי ההסכם, Avibras תחזיק ב- 9% ממניות Harpia וכתוצאה תחזיק AEL ב 40% מהמניות כאשר Embraer Defesa תישאר בעלת המניות הגדולה ביותר עם 51% מהמניות.

במסגרת ההסכם שנחתם בין שלוש החברות הוחלט כי פרויקט המטוסים ללא טייס של Harpia, Falcão , ייכלל בסל המוצרים של Harpia ויחזק את התכולה המקומית ברזילאית של השותפות. פרויקט Falcão מפותח על ידי Avibras עבור צבא ברזיל ומיועד לביצוע משימות איסוף מודיעין, הרכשת מטרות, תמיכה בהכוונת אש, הערכת נזקים ויכולת תצפית בים וביבשה.

“הצטרפותה של Avibras מגדילה את המרכיב המקומי ב- Harpia, העומדת עתה בכל הדרישות לתעשייה ביטחונית אסטרטגית”, אמר לואיז קרלוס אגייאר, נשיא Embraer Defesa ויו”ר מועצת המנהלים של Harpia. “בנוסף, Harpia תחוזק באמצעות היכולות של Avibras”.

“הסינרגיה בין היכולות הטכניות והמומחיות הייצורית של שלוש השותפות ב-Harpia, בנוסף לנכסים הטכנולוגיים הקיימים בפרויקט Falcão תבוא לידי ביטוי בפתרון מל”טי בעל כושר תחרות גבוה בברזיל ומחוצה לה” אמר סמי חסואני, נשיא Avibras.

Avibras” מביאה ל-Harpia את יכולות המל”ט המתקדמות ביותר שפותחו באופן עצמאי בברזיל עד כה, והופכות את Harpia, שכבר נהנית משילוב היכולות המתקדמות של Embraer Defesa ו-AEL, לחברה בעלת כל המרכיבים הדרושים להצלחתו של פיתוח הדור המתקדם ביותר של מטוסים ללא טייס בברזיל, העונים לצרכי המדינה”, אמר שלמה ארז, מנכ”ל AEL.

תגובות סגורות