חברת ARM מכריזה על חילופי מנכ”לים

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, מודיעה כי המנכ”ל וורן איסט החליט לפרוש מתפקידו בחברה החל ב-1 ביולי 2013, לאחר 19 שנים בתפקידים שונים בחברה, מתוכן 12 שנים בתפקיד המנכ”ל. סיימון סיגרס, המשמש היום כנשיא ARM, יתמנה למנכ”ל החדש של החברה.

וורן איסט הצטרף לשורות ARM בשנת 1994 במטרה להקים את עסקי הייעוץ של החברה ומאוחר יותר מונה לסגן נשיא פעילויות עסקיות. לאחר כשלוש שנים מונה איסט לחבר המנהלים של החברה כסמנכ”ל תפעול. באוקטובר 2001 מונה לתפקיד מנכ”ל החברה ותחת מנהיגותו הפכה החברה לחוד החנית בתחום של תכנון מוליכים למחצה. החברה מספקת טכנולוגיית מעבדים למרבית הטלפונים הניידים ומוצרי האלקטרוניקה הצרכניים והתעשייתיים המצויים כיום בשימוש ברחבי העולם.

סיימון סיגרס, 45, הצטרף לחבר המנהלים בינואר 2005. הוא משמש כנשיא ARM ובאחריותו התפעולית מצויות חטיבות ה-IP של החברה. סיימון נמנה על שורות החברה משנת 1991 ובמהלך השנים מילא כמה וכמה תפקידים ניהוליים, ביניהם ב-EVP Engineering, אז השתתף בפיתוח רבים ממעבדי ARM המוקדמים, כמו גם על פיתוח עסקי ומכירות כלל-עולמיות. לסיימון ניסיון ניהול בינלאומי שצבר תוך מילוי משרות בכירות בחברה הן בארה”ב והן בבריטניה.

וורן איסט, מנכ”לARM  היוצא: “הייתה לי הזכות להוביל את ARM בעידן מלהיב ועתיר אירועים בתעשייה ואני גאה במה שצוות העובדים והשותפות של ARM השיגו ביחד בתקופה בה שימשתי כמנכ”ל. ARM היא חברה נפלאה עם מיצוב חזק בשוק ועם תרבות ארגונית ייחודית”.

סיימון סיגרס, נשיא ARM והמנכ”ל הנכנס אומר: “לכבוד הוא לי לרשת את מקומו של וורן שהגיע להישגים מרשימים בזמן שהוביל את החברה. אני להוט להוביל את החברה אל עבר השלב הבא בצמיחתה ולעבוד בצורה הדוקה אף יותר עם ג’ון ביוקאנן, חבר המנהלים, העובדים והלקוחות, וכמובן, להמשיך ולפתח את השותפויות של ARM בשווקים השונים”.

תגובות סגורות