חדשות- אלקטרוניקה

לראשונה בתולדות :TedMed משלחת בכירים ישראלים בכנס היוקרתי בוושינגטון

לראשונה בתולדות :TedMed משלחת בכירים ישראלים בכנס היוקרתי בוושינגטון. חברי המשלחת יציגו לבאי הכנס את מערך החדשנות הישראלי. יזם ישראלי יציג ב”כוורת” היזמים ומרצה ישראלי נבחר להיות בין 37 מרצי הכנס

ב- 18 באפריל יתקיים, במקביל, אירוע ראשון מסוגו, במרכז פרס לשלום

 בין התאריכים 16 ועד 18 באפריל 2013 יתקיים כנס TedMed העולמי במרכז קנדי היוקרתי שבוושינגטון בירת ארה”ב. במקביל לאירוע המתקיים בוושינגטון, ב- 18 באפריל  2013  יתקיים אירוע ראשון מסוגו בישראל, במרכז פרס לשלום.

TedMed היא קהילה רב תחומית, הנחשבת למובילה בתחומה בעולם, של חדשנים ומנהיגים, החולקים נחישות משותפת ליצור עתיד טוב יותר בבריאות וברפואה.

השנה, הוחלט לצרף את מדינת ישראל כמדינה הראשונה מחוץ לארה”ב שתשתתף באירוע הן בדרג של משלחת והן בכינוס מקביל. הכוונה היא להציג את מערך החדשנות הישראלי לבאי הכנס העולמי וכן לפתוח אפשרויות ושווקים חדשים לחברות וארגונים ישראליים. בימים אלה נבחרים חברי המשלחת הישראלית, שבראשם יעמוד בכיר לשעבר במשרד ראש הממשלה, ועמו יצאו נבחרים מהסקטור הממשלתי והציבורי, העסקי, היזמי, האקדמי והרפואי.

את ייצוגה הרשמי של ישראל בכנס TedMed יזמו ומנהלים יחד האחים עו”ד ירון אלירם וד”ר איתן אלירם. לדבריהם, מדובר בהזדמנות לייצג את ישראל כמובילת תחום הביו טכנולוגיה והרפואה בעולם:

“ישראל ממותגת ברחבי העולם כאומת הסטארט-אפ וההיי-טק. אומר עו”ד איתן אלירם, “כעת הגיע הזמן להציג גם את היכולות מעוררת ההשראה של חוקרים ישראלים בתחום הבריאות, הביו טכנולוגיה והפארמה שיסייעו לחזק את מיתוגה של ישראל כמדינה המייצרת חדשנות המשנה את פני העולם.”

בכנס בוושינגטון משתתפים כ- 3000 נבחרים, רובם מארה”ב, אשר זכו השנה להתקבל לתוכנית. הם יאזינו להרצאות החדשות של מיטב המוחות המבריקים של העולם בתחומי הרפואה והבריאות, ביו טק וביו מד, פארמה, ננו-רפואה, מכשור רפואי, טכנולוגיות מוח וחדשנות פורצת דרך. אך לא פחות חשוב מכך ייהנו משפע של הזדמנויות לנטוורקינג מאורגן היטב.

בצמוד לאולם קנדי בוושינגטון, מוקם אוהל יזמים ענק בו יציגו 40 יזמים מכל העולם ואחד מהם מישראל. באוהל תינתן חשיפה תקשורתית רבה למיטב הסטרטאפים ומאות משקיעים ומנכלי חברות יבחנו אפשרויות השקעה,  שת”פ במו”פ וכן שיתופי פעולה בתחום השיווק והעסקים.

האירוע שיתקיים ב- 18 באפריל במרכז פרס לשלום יכלול שידור חי לאולם הכנס בוושינגטון, האזנה להרצאות TedMed וכן אינטראקציה עם המשתתפים בו באמצעות אפליקציית סמארטפון ייעודית. כמו כן יוקלטו מרצים ישראלים נבחרים אשר הרצאתם שתינתן באותו ערב בישראל ובאנגלית תועלה לצפייה באתר TedMed העולמי.

תגובות סגורות