חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

חברת Avaya הכריזה על Collaborative CloudTM‎ לספקי שירותי ענן

חברת אוויה, ספקית גלובלית של תקשורת עסקית ומערכות ושירות שיתופיות, הכריזה על סדרת תוספות חדשות למשפחת Avaya Collaborative Cloud. המוצרים החדשים מיועדים לספקי שירותי ענן מחשוב (CSP) ומאפשרים להם לספק את פתרונות ה-Unified Communications UCaaS וה-  Contact Center  CcaaS ו-  Video  המובילים של אוויה כשירות ללקוחות.

המוצרים החדשים מרחיבים את מערך היכולות העשיר של אוויה בתחום תשתיות הענן ומאפשרים לספקי CSP לענות על דרישות הארגונים ברחבי העולם, הזקוקים לאסטרטגיית OPEX (הוצאות תפעוליות) בתחומי התקשורת ושיתוף הפעולה ותשתיות הפעלת פתרונות. בזכות פתרונות Collaborative Cloud של אוויה, ספקי CSP יכולים לסייע לארגונים לשפר את הגמישות העסקית ולבצע אופטימיזציה של תקציבים ומשאבים. ארגונים יכולים להשתחרר מהבעיות הכרוכות בניהול סביבות עבודה המבוססות על התקנים בבעלות אישית (BYOD), צוותי עבודה המתאפיינים ברמת ביזור גבוהה והדרישות המשתנות חדשות לבקרים של לקוחות הקצה. המוצרים החדשים מאפשרים לספקי CSPs לפתח ולהרחיב את סביבות התקשורת הארגונית בעזרת פתרונות המבוססים על ענן וכן לספק יכולת פעולה הדדיתרבה יותר בין ספקים, תחומי פעולה ופרוטוקולים.

ההצעה החדשה והמורחבת לספקי CSP (ספקי שירותי ענן):

  • פתרון הניהולAvaya Cloud Enablement for Unified Communications and Customer Experience Management מפגין יתרונות בולטים וייחודיים בזכות תמחור ההוצאות תפעוליות הגמיש המבוסס על שימוש בפועל, שמאפשר לספקי CSP לשלם רק על השימוש שעושים הלקוחות בפועל ועל-ידי כך להתאים טוב יותר את המענה לצרכים הדינמיים של לקוחותיהם. באמצעות תוכנת ה- Avaya Control Manager ניתן שירות בו-זמנית למספר צרכנים (Multi-Tenancy) על מערכת אחת באמצעות ניהול מרכזי וידידותי וכלי סגמנטציה אדמיניסטרטיבים. Avaya Cloud Enablement for Unified Communications and Customer Experience Management מופעל בארכיטקטורה יחידה, פתוחה הניתנת להרחבה, המבוססת על Avaya Aura®‎ במטרה להקטין את ההוצאה הכספית ולפשט את סביבות העבודה של ספקי השירות.
  • Avaya Cloud Enablement for Video מעניק לספקי CSP פלטפורמה פתוחה בעלת יכולת הרחבה גבוהה, המספקת שיתוף פעולה הדדי בווידיאו בין ספקים רבים. שיפורים שנעשו לאחרונה במוצרי ה-MCU מסדרת Elite, ‏‎Scopia Mobile ו-Scopia Desktop מעניקים ערך מוסף חדש לפתרון VaaS, הודות להגדלת רמת המדרוג והרחבת אפשרויות לשילוב התקני BYOD בשיחות ועידה. הפריסה המהירה והפשוטה של Cloud Enablement for Video מאפשרת לספק שירות בו-זמנית למספר צרכנים ולהתאים את היישום הנייד Scopia לפי צרכן שירות או ארגון, ללא סיבוכים מיותרים.
  • Avaya Communications Outsourcing Solutions (COS) Express הוא מוצר ענן פרטי שניתן לארח בשרתים של ספק CSP או של שותף עסקי לטובת לקוח הקצה. ספקי השירותים ושותפי אוויה יכולים לבחור בפתרון כשירות כמותג של Avaya או כמותג משותף. המהדורה הראשונה של COS Express מתמקדת בפריסות מוקדי שירות עבור עסקים עד 500 נציגים בו-זמנית.

אלדד קנטי, מנהל פעילות אוויה ישראל: “אוויה ממשיכה ומפתחת פתרונות מתקדמים מבוססי ענן ללקוחות. הפתרונות החדשים מפשטים את השימוש בטכנולוגיה ומגבירים את רמת היעילות של העובדים, תוך תשלום עבור שימוש בפועל בלבד”.

תגובות סגורות