חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

קבוצת אביב קשרים בע”מ רכשה את חברת ייצור הצמות והכבילה הצבאית מידי קבוצת EIM.

קבוצת אביב קשרים בע”מ  וקבוצת EIM הודיעו כי הושלמה עסקת הרכישה של  חברת ייצור הצמות והכבילה לשוק הצבאי EIM מערכות צפון בע”מ. החברה, מתמחה בהרכבה וייצור של כבילה, צמות ומערכות ייעודיות לתעשייה הצבאית והביטחונית.

רוני דולברג, סמנכ”ל לפיתוח עסקי של קבוצת EIM מסר כי “המכירה תואמת את התוכנית האסטרטגית הכוללת לפעילות הקבוצה – התמקדות בתחומי העיסוק המסורתיים של הקבוצה, וביסוס מנועי צמיחה עתידיים באמצעות חדשנות, העמקת יכולות הפיתוח וההנדסה והרחבת הפעילות הגלובאלית של הקבוצה”.

 “קבוצת אביב רכשה את מפעל ההרכבות המתמחה בהרכבות אלקטרוניות וייצור כבלים למגזר הצבאי והביטחוני, כחלק מחזון החברה לתת מענה לפלח שוק חשוב זה” מסר דורון מאיר הבעלים ויושב הראש של קבוצת אביב, “השילוב של עובדים מקצועיים במגוון הסמכות בתחום הכבלים, החיווט האלקטרוני והחשמלי והעובדה שאי.איי.אם מערכות צפון וההסמכה לתקן האיכות ISO9001:2000 וכן לתקן התעופתי המחמיר AS9100 היו גורם חשוב לרכישה”.

חברתEIM  מערכות צפון בע”מ הממוקמת באזור התעשייה נעמן שעכו מונה כ 50 עובדים תמשיך בפעילות לייצור והרכבת צמות כבילה לתעשייה הביטחונית וייהנה מהאיתנות הפיננסית ומהיתרונות האסטרטגיים והשיווקיים של קבוצה אביב. “העסקה כפי שנחתמה ממצה את הצרכים של שני הצדדים באופן מיטבי. ולאור הקשר שנוצר בין החברות קיימת כוונה לבחון שיתופי פעולה נוספים ולהעמיק את הקשר בעתיד” הוסיף ומסר דולברג.

תגובות סגורות