חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

תערוכת המובייל בברצלונה: אינטל משיקה מעבדים עם ליבה כפולה לסמארטפונים

 

במהלך קונגרס Mobile World 2013 בברצלונה, מכריזה אינטל (Intel) על מגוון מוצרים, מערכות אקולוגיות ויוזמות אפשור חדשות שימשיכו ויאיצו את נוכחותה של החברה בשוק הניידים ויסייעו בהשקת התקנים וחוויות שימוש חדשות עם Intel Inside. 

עיקרי החדשות

           אינטל משיקה פלטפורמה המבוססת על מעבד Atom Intel כפול ליבה (לשעבר, “Clover Tail+”) המיועדת למגזרי השוק עתירי הביצועים כמו גם לשוק הסמארטפונים המרכזי. הפלטפורמה מספקת ביצועי מחשוב כפולים ויכולות גרפיות משופרות פי שלושה, עם חיי סוללה תחרותיים. המוצר יצא לשוק גם בגרסה למחשבי לוח המריצים מערכת הפעלה אנדרואיד.

           חושפת את אחד מפתרונות ה-Multi-Mode Multi-Band LTE הקטנים והחסכוניים ביותר בחשמל בשוק, המאפשר נדידה גלובלית עם מכשיר אחד הכולל גם מעקב וכוונון אנטנה. בשלב הראשון יושק מכשיר מצב אחד וגרסאות מרובות מצבים יצאו לשוק במחצית הראשונה של 2013.

           ממחישה את המשך התנופה בשווקים המתעוררים עם מעבד Intel Atom Z2420, כולל מעורבות חדשה בשוק הסמארטפונים באמצעות שיתוף פעולה עם Etisalat ממצרים. גם ASUS חונכת מחשב לוח חדש עם מערכת הפעלה אנדרואיד המבוסס אף הוא על מעבד Atom Z2420.

           מכריזה על תמיכה של יצרני תכנונים מקוריים מובילים (Original Design Manufacturer – ODMs) במערכת-על-שבב (SoC) של הדור הבא בעלת ארבע ליבות (שם קוד “Bay Trail“) הצפויה לצאת לשוק בסוף 2013.

           מרחיבה את מאמצי האיפשור למכשירים מהתקנים ניידים גם למחשבי לוח ובעתיד גם לטלפונים.

במהלך קונגרס Mobile World 2013 בברצלונה, מכריזה אינטל (Intel) על מגוון מוצרים, מערכות אקולוגיות ויוזמות אפשור חדשות שימשיכו ויאיצו את נוכחותה של החברה בשוק הניידים ויסייעו בהשקת התקנים וחוויות שימוש חדשות עם Intel Inside.

ההכרזות כוללות את פלטפורמת Atom SoC החדשה   וכפולת הליבה המיועדת לסמארטפונים ולמחשבי לוח עם מערכת הפעלה אנדרואיד ואת פתרון ה-LTE Multimode-Multiband הגלובלי הראשון של החברה שיצא לשוק במחצית הראשונה של השנה. הכרזות נוספות כוללות את יוזמת “Bay Trail“, לאפשור התקנים ניידים והמשך התנופה בתחום הסמארטפונים בשווקים המתעוררים עם פלטפורמת Intel Atom המבוססת על מעבד Z2420.

“ההכרזות של היום נשענות על קו ההתקנים המתרחב של אינטל במגוון מגזרים של שוק המובייל,” אמר , סגן נשיא ומנכ”ל שותף בקבוצת המובייל והתקשורת של אינטל. “במשך פחות משנה שיתפנו פעולה עם לקוחותינו על מנת להשיק סמארטפונים המבוססים על אינטל ביותר מ-20 מדינות בעולם וגם השקנו את הפתרון המוביל בתעשייה עם צריכת חשמל נמוכה ביותר ה-Atom SoC למחשבי לוח המריצים את מערכת ההפעלה Windows 8 ויוצא היום לשוק ה-OEM. במבט לעתיד, אנו נמשיך ונצמח מהיסודות האלה ונשתף פעולה עם שותפינו למערכת האקולוגית בכל מערכות ההפעלה האפשרויות על מנת לספק לצרכנים את המוצרים והחוויות הניידות הטובות ביותר הודות ל-Intel Inside.”

 

תגובות סגורות