חדשות היום

iStreamPlanet מעבירה ווידאו בענן בעזרת משפחת Intel Xeon Processor E5 משפחת Intel Xeon processor E5-2600 נותנת למוביל המדיה שיפור מיידי בביצועים של 20%

iStreamPlanetמאת: אריק וינשטיין. כמוביל פתרונות שידור מנוהלים מרובי פלטפורמות, חברת iStreamPlanet עוזרת לחברות להפוך תוכן דיגיטאלי לתזרים הכנסות בר-קיימא. בעזרת שיתוף הפעולה עם חברת Switch Communication
המובילה בתחום החדשנות בענן, iStreamPlanet פורסת תשתית ענן רובסטית כשרות – Infrastructure As A Service
(או IaaS) העושה שימוש בטכנולוגיות אינטל כבסיס לשרתים, הרשת ופתרונות האחסון. מנהלי iStreamPlanet אומרים כי משפחת Intel Xeon processor E5 תעזור לתת ללקוחותיהם יתרון אסטרטגי ולספק ליותר לקוחות חווית מדיה טובה יותר במחיר נמוך יותר.
האתגרים
ביצועים: iStreamPlanet צריכה ביצועים גבוהים ומאוזנים מהמעבדים שלה, מהרשת וטכנולוגיות האחסון כדי לרכוש, לפענח ולהפיץ ווידאו איכותי בשידור חי או ע”פ דרישה (on-demand).
יכולת הרחבה: אירועים בעלי אימפקט גבוה ושידורים חיים לינאריים מקוונים דורשים קידוד והפצה של זרמי ווידאו בפורמטים שונים ולהתקנים שונים תוך כדי גידול מהיר של הקהל.
אג’יליות (Agility): תשתית שהיא אג’ילית או תומכת במהירות בשינויים נדרשים, עוזרת ל-iStreamPlanet להתמודד עם גידול אקספוננציאלי ועם האקוסיסטמה המתפתחת במהירות בתחום המדיה הדיגיטאלית.

פתרונות
משפחת Intel Xeon processor E5: חברת iStreamPlanet עושה שימוש בפלטפורמת VCE Vblock* עם מעבדי Intel Xeon processor E5-2600 במערכות
Computing* Cisco Unified () וכן מערכות אחסון * EMC Symmetrix VMAX.
מתאמי Intel Ethernet 10 Gigabit
לשרתים: רשתות מאוחדות (unified networks) המבוססות על מתאמי אינטל ממקסמות את התפוקה כיוון ש-iStreamPlanet מעבירה טרה- בייט של מידע.
כונני Solid State של אינטל
(): iStreamPlanet מאיצה I/O ע”י שימוש בכונני SSD של אינטל כזיכרונות מטמון מהירים לשרתים שהכי רגישים לקצבי העברה.

התוצאות של הטכנולוגיה
האצה מידית בביצועים: בבדיקות out-of-the-box שערכה iStreamPlanet, משפחת Intel Xeon processor E5-2600 האיצה ביצועי קידוד ב-20%. מהנדסי החברה צופים גידול נוסף בביצועים ככל שהאפליקציה תעבור אופטימיזציה לפלטפורמה החדשה.
ערך עסקי
בנוי לגדול: iStreamPlanet משתמשת בביצועי המעבדים ובגמישות הענן כדי לנהל את הדרישות לביצועים של לקוחות חדשים ואירועים בשידור חי.
צפייה גדולה, גידול עסקי. ע”י מתן האפשרות ללקוחות לספק חווית תקשורת טובה יותר במחיר סביר, iStreamPlanet מאפשרת גידול עסקי לעצמה וללקוחותיה.

אספקת חוויות מדיה דיגיטליות
iStreamPlanet עוזרת ללקוחותיה לפתח את הפוטנציאל הטמון בשידור מקוון במשך יותר מעשור. ע”י שיתוף פעולה עם iStreamPlanet ניתן ליצור בארגונים גדולים, רשתות שידור, תעשיית הקולנוע והתקשורת ובפלחי שוק קמעונאי תוכן ווידאו באיכות גבוהה (HD) ולשדר אותו בשידור חי או לפי דרישה למסכים, מחשבים אישיים, התקנים ניידים והתקנים וטלוויזיות מקוונות. כספק של רשת NBC לכיסוי אולימפיאדת החורף שנערכה בוונקובר ב-2010, הציבה החברה סטנדרטים חדשים כאשר שדרה על גבי האינטרנט קרוב ל-5,000 שעות של כיסוי המשחקים באיכות ווידאו גבוהה ל-24 מיליון צופים. בנוסף עובדת החברה עם חברות ענק בתחום התוכן והבידור כדי לאפשר להם לספק אותו ע”פ דרישה.

ביצועים וגמישות בענן
כדי לעמוד בדרישות לביצועים גבוהים וגמישות, iStreamPlanet מתבססת על טכנולוגיות ה-data center של אינטל, תוך כדי ביצוע אופטימיזציות ליישומים המורכבים שלה עבור כל דור חדש של מעבדים ויצירת ענן המותאם בצורה פרטית במרכז הנתונים של חברת Switch Communication המכונה SuperNAP וממוקם בלאס-וגאס. “אנו רצינו בכוח החישובי המרבי ולכן השתמשנו בסדרת המעבדים Intel Xeon processors 5500, ויותר מאוחר בסדרה Intel Xeon 5600 “אומר מיו באביק (Mio Babic), מנכ”ל iStreamPlanet לגבי ארכיטקטורת הענן של iStreamPlanet. ענן המבוסס על טכנולוגיות אינטל מספק ביצועים גבוהים ויכולת גידול בצורה מהירה בכדי לעמוד בעליות פתאומיות ולזמן קצר בדרישות. הדרישות בענן ממשיכות לגדול ככל ש-iStreamPlanet מגדילה רוחב פס, משפרת את איכות התמונה, משרתת יותר משתמשים ומשפרת את חווית המדיה על מגוון רחב יותר של התקנים, “בשנתיים האחרונות הגדלנו את האחסון פי-30 ואת ביצועי המחשוב פי-20” אומר באביק.

יכולת מדרוג (scale) טובה יותר בעזרת משפחת Intel Xeon E5
“הטכנולוגיות של אינטל הם קריטיות עבורנו” מעיר באביק, “אנחנו כמו כולם צמאים ליותר כוח מחשוב ויותר יכולות. כל מה שאינטל מפתחת אנו נמצא דרך להשתמש בו ולמקסם כל פיסת כוח מחשוב”. באביק ממשיך ומפרט את הקטנת ההשהיות, הגדלת ביצועי אחסון והעשרת הגרפיקה כיכולות המשמעותיות ביותר של משפחת Intel Xeon E5 לזרימת המידע במערכות של iStreamPlanet. ה-I/O המשולב הוא החידוש הראוי למירב תשומת הלב:
“ה-I/O ערכו כזהב עבורנו במיוחד לאירועים בנראות גבוהה (high visibility events) שבהם שרתים ברשתות לאספקת תוכן (Contents Delivery Networks ,CDN) משרתים מיליארדי בקשות” הוא מסביר. “היכולת לקרוא מידע במהירות האפשרית ולכוון אותו לשרתי ה-CDN בפחות מ-10 מילי שניות היא בהחלט בעלת חשיבות עליונה באספקת חוויה באיכות גבוהה בהתקנים ניידים. “זהו השטח בו משפחת Intel Xeon processors E5 תעזור לנו באמת”.
באביק מאמין שעזרה תיתן ל-iStreamPlanet ולקוחותיה יתרון אסטרטגי, “עם יותר ביצועים אנו יכולים להריץ אלגוריתמים מתוחכמים יותר ולבצע קידודים טובים יותר וגם תיקון שגיאות” הוא אומר. “הדבר מתורגם להבדל באיכות שאתה יכול להבחין בקלות. בסופו של יום, אם ל-30 ספקים יש את אותו תוכן, הלקוחות ירצו להיות מנויים אצל אותו ספק שאצלו זה נראה טוב יותר כשאתה צופה”.

iStreamPlanet

תגובות סגורות