חדשות אלקטרוניקה

קיידנס מציגה לראשונה IP לתכנון ו-IP לאימות (VIP) עם תמיכה ב-Mobile PCI Express®

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הציגה את ה-IP לתכנון ו-IP  לאימות (VIP) המסחרי הראשון עם תמיכה במפרט ה-Mobile PCI Express® (M-PCI™), המאפשר לחברות המובילות והחדשניות ביותר בשוק לפתח מוצרים הן עם ביצועים ברמת ה-PC והן עם שיפור משמעותי בתוחלת חיי הסוללה.

פתרון ה-M-PCIe IP ו-VIP החדש מאפשר לארכיטקטורת ה-PCI Express לפעול על-גבי טכנולוגיית השכבה הפיסית MIPI® M-PHY® ולהרחיב את יתרונות סטנדרט ה-PCIe® I/O כך שיחולו גם על התקנים ניידים דלי הספק, לרבות לפטופים “רזים”, טאבלטים וטלפונים חכמים. שילוב היתרונות שמציע  ה-PCI Express עם יתרונותיו של הממשק הפיסי הנייד המוביל (M-PHY) יאפשר חדשנות רחבה בתחום ההתקנים הניידים כאשר טכנולוגיה שפותחה עבור העולם הקווי תעבור, עם הזמן, אל הפלטפורמות הניידות.

“M-PCIe משפר את ביצועי ההתקנים הניידים באמצעות פונקציונליות I/O מדרגית,  הטובה מסוגה, המאפשרת הגירה של יישומים עסקיים לטלפונים חכמים ולטאבלטים ההולכים ומקבלים על עצמם את התפקיד של התקני מחשוב עיקריים”, אומר אל יאנס, יו”ר ומנכ”ל PCI-SIG. “אנחנו שמחים שקיידנס מאפשרת למפתחי SoC למהר ולאמץ את ה-M-PCIe בעזרת מוצרי IP ו-VIP התומכים בסטנדרט”.

תגובות סגורות