חדשות אלקטרוניקה

DSPG תספק שבבי VoIP לאינטלבראס, יצרנית הטלפונים המובילה באמריקה הלטינית

(הרצליה, 6 במאי 2013)  ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום על הסכם לאספקת שבבי VoIP עבור קו מוצרי הטלפוניה החדש של אינטלבראס הברזילאית (Intelbras). אינטלבראס היא יצרנית הטלפונים וציוד התקשורת המובילה באמריקה הלטינית, ומוצריה נמכרים היום בכ-9,000 נקודות מכירה ובאמצעות כ-10,000 משווקים מורשים.

שבב ה-VoIP של DSPG מאפשר איכויות שמע גבוהות, ביטול רעשי רקע, טווח קליטה רחב ויכולות עיבוד חזקות במיוחד. השבב של DSPG יסייע לאינטלבראס להפחית בהוצאות הפיתוח והחומרה ולקצר את זמן הפיתוח של קו המוצרים החדש, המיועד לשוק הביתי ולשוק המשרדים הקטנים והבינוניים.

“החלטתנו לשלב את שבב ה-VoIP של DSPG בקו המוצרים החדש שלנו נובעת מרמות האינטגרציה והביצועים הגבוהות שלו, והתמיכה בתקן טלפוניה מתקדם”, אמרה מנהלת היחידה העסקית של אינטלבראס, סוזנה ברוקוולד. “פתרון זה מציע לנו בסיס מוצק לפיתוח מגוון רחב של טלפוני VoIP עשירים ביישומים בעלות נמוכה, שיסייע לנו לחזק את מעמדנו המוביל בשוק ה-VoIP הצומח באמריקה הלטינית”.

סגן-נשיא מוצרי ה-VoIP ב-DSPG, פרדי רבי, הוסיף: “הסכם זה מחזק את הקשר ארוך הטווח עם אינטלבראס גם בטלפוניית ה-VoIP. DSPG ממשיכה להגדיל את נתח השוק בטלפוניית ה-VoIP, ומתקדמת במהירות במימוש תוכניתה בתחום חדש וצומח זה”.

 

תגובות סגורות