חדשות- אלקטרוניקה

חברת Digi-Key היא בעלת הסימן המסחרי הרשום על המשפט “מהאב-טיפוס לייצור”

חברת Digi-Key היא בעלת הסימן המסחרי הרשום על המשפט “מהאב-טיפוס לייצור” (“Prototype to Production”)

מקבלת הכרה כסימן מסחרי רשום בהתבסס על מודל ההפצה החדשני לרכיבים אלקטרוניים/ ת’יף ריבר פולס , מינסוטה – 17 ביוני 2013 – חברת , Digi-Key  החברה המובילה בתעשייה במבחר , בזמינות ובמסירה , הודיעה היום   כי החברה קיבלה את ההכרה כסימן מסחרי רשום על המשפטים ” מהאב – טיפוס לייצור ” – ® Prototype to Production   ו- ” מהאב – טיפוס ועד לייצור ” – ® From Prototype to Production . ציון דרך זה מסמן את החדשנות ואת המנהיגות של החברה בפיתוח ובהתאמה מעולה של מודל ההפצה הייחודי שלה בתעשיית הרכיבים האלקטרוניים.

” במהלך העשור האחרון , חידדנו את מודל ההפצה הכלל – עולמית ” ההיברידית ” שלנו וזכינו להערכה רבה מצד הלקוחות והספקים שלנו “, אומר טוני האריס , סמנכ ” ל בכיר לשיווק ב – Digi-Key . ” בעיקר בהשפעת הדינמיקה של השוק העולמי וההתנהלות המקוונת של הצרכנים , מודל חדש זה   מעניק רמה חדשה של יעילות ושל יתרונות הגודל הן למהנדסי התיכון והן לאנשי הרכש . הייחודיות של הגישה שלנו ראוייה כעת   למינוח ייעודי ולסימן מסחרי רשום “.

” הדינמיקה של התעשייה ייצרה הן הזדמנויות והן אתגרים עבור המפיצים “, אומר בראט פוקס , מנכ ” ל Touchstone Semiconductor . ” בתגובה לדרישות המשתנות של הלקוחות , מודל הדור הבא של Digi-Key תומך במחזור החיים המלא של המוצרים . הם השכילו למנף את הטכנולוגיה , את התהליכים ואת האנשים בכדי להרחיב את מצוינות החברה בהספקת הזמנות לחלקים בודדים להזמנות של תמהיל רכיבים רחב ובנפח קטן .”

” המודל העסקי המוביל של Digi-Key הוא ייחודי ביכולתו ובכוחו לתמוך במוצרים החל משלב התיכון , דרך שלב השקת המוצרים החדשים ועד לייצור בתמהיל רכיבים רחב ובנפח קטן “, אומר נשיא Digi-Key מארק אנדרסון . ” האינטגרציה שלנו שאין שני שלה של יכולות “מהאב – טיפוס לייצור ” מאפשרת למהנדס לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם שותף אמין ולשמור על מערכת יחסים זו במהלך הייצור . חברת Digi-Key הוכיחה את האפשרות למערכת יחסים המשתרעת מהתיכון ועד לייצור תוך מניעת המורכבות , חוסר היעילות והסיכונים של ניהול שותפים רבים”.

במאמציהם להאיץ את זמן היציאה לשוק ולהקטין עלויות , לקוחות יצרניים רבים בעולם כולו פונים ל – Digi-Key , המפיץ היחידי המסוגל לתמוך בתהליך השלם כולו – החל מהאב – טיפוס ועד לייצור .

[sam id=”16″ codes=”true”]

תגובות סגורות