חדשות אלקטרוניקה

סרגון פרסה את פתרונות אודיוקודס בהטמעה גלובלית של Microsoft Lync

סרגון, המובילה בטכנולוגיית backhaul למובייל, מינפה את פתרון ה-One Voice של אודיוקודס עבור מוצרים ושירותי Lync, ופרסה אותה ב-27 סניפים בעולם. לוד, ישראל – 18 ביוני 2013 – אודיוקודס (נאסד”ק: AUDC), ספקית מובילה של טכנולוגיות VoIP ומוצרי רשתות קוליות, הודיעה כי סרגון, ספקית מובילה של פתרונות backhaul למובייל, בחרה במוצרים ושירותי One Voice של אודיוקודס עבור קו מוצרי Lync על מנת לאפשר נדידה ל-Microsoft Lync.

“רצינו להטמיע פריסה מלאה של Lync בכל החברה וחיפשנו תהליך נדידה ללא הפרעות, שיאפשר אימוץ חלק,” אמר אבי דיין, סגן נשיא לטכנולוגיית מידע בסרגון. “בחרנו באודיוקודס בזכות קו המוצרים הנרחב ובשל יכולות התמיכה והשירות המוכחות שלה. השימוש בניוויי טכנולוגיות (Neway Technologies) איפשרה לנו להפיק פתרון שלם שיתאים לצרכינו, מבנה תמיכה בהיר ושירותי פריסה יעילים בעשרות הסניפים שלנו ברחבי העולם.”

“ניוויי טכנולוגיות מושתתות על One Voice של אודיוקודס עבור קו המוצרים והשירותים של Lync מכיוון שהן עוזרות לנו לענות על צרכי פרויקטים גלובליים,” הוסיף ליאור מרס, סמנכ”ל טכנולוגיות בניוויי, המובילה בהטמעת מוצרי מיקרוסופט. “אנחנו מעריכים מאוד את העובדה כי אודיוקודס סייעו לנו בתכנון הרשת, סקירת האתר, שירותי לוגיסטיקה והתקנה, בעת פריסת Lync בסרגון. יכולתנו לקבל את השירותים הללו מספקית הציוד שלנו הופכת אותנו לתחרותיים יותר בקנה מידה גלובלי.”

“סרגון היא דוגמא מצוינת לאופן בו Lync מסייעת לארגונים לשפר את אופן ניהול עסקי הליבה שלהם,” אמר נמרוד בורובסקי, סגן נשיא לתקשורת אחודה באודיוקודס. “איפשרנו לניוויי טכנולוגיות להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולאפשר תקשורת יצירתית בסרגון באמצעות Lync, תוך מינוף שירותי הלוגיסטיקה הגלובלית, ההתקנה והתמיכה המתקדמים שלנו. פרויקט זה הוא דוגמא נוספת לאופן שבו פתרון ה-One Voice עבור Lync משדרג את יכולות חברות האינטגרציה של Lync.”

[sam id=”16″ codes=”true”]

תגובות סגורות