חדשות אלקטרוניקה

מלאנוקסטכנולוגיות בחרה בפתרון VMware להקמת ענן פרטי

חברת VMware , מובילה עולמית בתחום הווירטואליזציה ותשתיות ענן, השלימה לאחרונה את פרויקט העברת המערכות החיוניות של חברת מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox Technologies) לענן פרטי מבוסס פתרון VMware. חברת מלאנוקס היא מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון בתקן InfiniBand ובתקן Ethernet. העברת המערכות בוצעה  תוך שימוש במערכת VMware vSphere 5.x. הפרויקט בוצע תוך שימת דגש על המשכיות עסקית וגיבוי המערכות בנקודות שונות בעולם, ללא הפרעה.

“עם גידול החברה והתרחבות הפעילויות שלה אנו מרחיבים ומשפרים את מערכות המידע שלנו בהתמדה.”, אמר גלעד שיינר,  סמנכ”ל שיווק במלאנוקס והוסיף כי “החזון הטכנולוגי של מלאנוקס מבחינתIT  הוא להעביר את כל החברה לתצורה של ענן מחשוב פרטי. בחרנו בפתרון של VMware להעברת המערכות שלנו לענן כי הוא מספק את זמינות המערכת ((High Availability  הטובה ביותר. מערכת ה-ERP  שלנו עובדת כיום על שרתים וירטואליים בלבד”.

הענן מבוסס על פתרון קישוריות האינפיניבנד והאיטרנט של מלאנוקס במהירויות 40 ו-56 גיגהביט לשנייה אשר מאיץ את ביצועי המערכת VMware vSphere 5.x בתוך הענן הפרטי. בנוסף, הוטמע פתרון vMotion לפיזור העומסים בין השרתים באשכול המיחשוב (cluster) במהירות עצומה, תוך שמירה על המשכיות וזמינות גבוהה.

הפרויקט התחלק לשלושה שלבים: בשלב הראשון נבחנה הישימות על-ידי העברת -מספר שרתים פיזיים. בשלב השני תוכננה מערכת המידע המבצעית ותכנית ההעברה.  וובשלב האחרון הועברו מערכות המידע החיוניות של החברה. במקום להשתמש בכ- 100 שרתים פיזיים, מערכות המידע של מלאנוקס משתמשות לאחר ההעברה ב- 20 שרתים פיזיים עליהם רצים 100 שרתים וירטואליים. אבי נפתלברג, מנהל יישומים ובסיסי נתונים בכיר במלאנוקס מסביר: “תכננו את המעבר תוך הקפדה על המשכיות ושלא ייווצרו צווארי בקבוק. המערכת החדשה, המשלבת פתרונות VMware ומלאנוקס, הביאה לשיפור של 40% בביצועים”.

רענן ביבר, מנכ”ל VMware בישראל: “מלאנוקס היא גם לקוח וגם שותף עסקי חשוב של VMware. שיתוף הפעולה בין הצוותים לשילוב הפתרונות החדשניים של שתי החברות הניב ענן פרטי וירטואלי מאובטח עם חיסכון משמעותי בחומרה וביצועים מעולים”.

תגובות סגורות