חדשות אלקטרוניקה

חברת Arrow ECS העולמית חתמה על הסכם לרכישת Computerlinks

חברת Arrow ECS, מובילה עולמית להפצת מוצרי טכנולוגיה לשוק הארגוני חתמה בימים אלו על הסכם לרכישת חברת ההפצה הגרמנית Computerlinks. “הרכישה בהחלט מחזקת את מעמדנו במזרח התיכון בנוסף לעובדה שתעניק לנו את כרטיס הכניסה הראשון לאסיה“, כך מסר נשיא החברה, אנדי בריאנט.

הרכישה האסטרטגית החדשה צפויה לחזק את מעמד Arrow ECS, כשחקן מרכזי בשוק הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים לארגונים, לחזק את מעמדה בשווקים הקיימים, ביניהם ישראל ומזרח התיכון ולפתוח בפנייה שווקים עולמיים חדשים, דוגמת השוק האסיאתי.

חברת Computerlinks, הממוקמת במינכן גרמניה, הינה חברת הפצה ותיקה של רבים מספקי הטכנולוגיה המובילים בעולם, ביניהם: F5 Networks, צ’ק פוינט, פאלו אלטו, ג’וניפר ועוד. החברה מעסיקה מעל 600 עובדים הפרוסים על פני אסיה, אירופה, המזרח התיכון וצפון אמריקה. הרכישה צפויה להיכנס לתוקף במהלך רבעון 4, 2013.

הסניף הישראלי של Arrow ECS ממוקם בכפר סבא ומנוהל על ידי דורון דרייר. בישראל מפיצה החברה מגוון מוצרים טכנולוגיים מתקדמים של החברות המובילות בעולם בתחום האחסון, הווירטואליזציה, התקשורת ואבטחת המידע. החברה שמה לה למטרה להוות גורם מקצועי משמעותי ומוביל עבור לקוחותיה הארגוניים ועבור החברות הבינלאומיות אותן היא מייצגת בישראל ולאחרונה הקימה מרכז הדרכה מקצועי, בהשקעה של מאות אלפי שקלים.

תגובות סגורות