חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

מלאנוקס ומייקרון מציגות פתרון אחסון מבוסס פלאש

 מלאנוקס ומייקרון מציגות פתרון אחסון מבוסס פלאש עבור רשת 40 גיגהביט אית’רנט להאצת אחסון במרכזי נתונים וירטואליים

 פתרון ה- iSCSI RDMA מעל כרטיסי מלאנוקס לרשת 40 גיגהביט אית’רנט מגביר את ביצועי האחסון ומאפשר האצת יישומים בענן  

VMworld, סן-פרנסיסקו, קליפורניה – 26 באוגוסט 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום בשיתוף עם חברת מייקרון על פתרון משולב המאפשר אחסון עתיר ביצועים ויעיל לסביבות וירטואליות המתבססות על פלטפורמת ESXi 5.1 VMware . הפתרון משלב כרטיסי רשת 40 גיגהביט אית’רנט של מלאנוקס מבוססי- ConnectX®-3יחד עם טכנולוגיית ה- iSCSI על גבי RDMA  (iSER) וכרטיסי ה- P420m PCIe SSD עם קיבולת 1.4 טרה-בייט של מייקרון. בהתבסס על היתרון של פרוטוקול ה-iSER, מאפשר פתרון האחסון מבוסס הפלאש של מייקרון ביצועים מובילים ומספק למכונות וירטואליות על גבי שרת יחיד של ESXi 5.1 רוחב פס מצטבר של 11 גיגה-בייט לשנייה או527,000  IOPS (פעולות קלט/פלט בשנייה), תוך שימוש בשני כרטיסי קישוריות בלבד במארז 3U.

“בחירת טכנולוגיות הקישוריות הנכונות הינה הכרחית כאשר בוחרים בפתרון אחסון מבוסס-פלאש לתשתיות וירטואליות. היתרונות בביצועי פלאש  יכולים להיעלם בקלות מאחורי קישוריות איטית”, אמר ג’ארד הולברט, מנהל מחקר תוכנה במייקרון. “פתרון ה-40 גיגהביט אית’רנט של מלאנוקס בשילוב עם פרוטוקול ה-iSER מעניק ליישומים וירטואליים גישה לרוחב פס מוגבר וקצב מצוין להעברה אקראית של 4 קילובייט אשר מתקבלים רק על-ידי פלאש”.

“הפתרון המשלב כרטיסיNIC  של מלאנוקס לרשת 40 גיגהביט אית’רנט עם iSER וכרטיסי ה- P420m PCIe SSD של מייקרון מאפשר ביצועים גבוהים יותר ומאיץ את יישומי האחסון בסביבות וירטואליות”, אמר ירון חביב, סמנכ”ל פתרונות מרכזי נתונים במלאנוקס. “בנוסף, השילוב בין תעבורת מחשוב ואחסון על גבי תשתית מבוססת קו רשת יחיד מקטין את המורכבות והעלות של מרכזי נתונים”.

לבדיקת הפתרון נעשה שימוש בשרת  Supermicro 6037R-TXRFהתומך בחיבור 10 כרטיסי PCIe מדור שלישי ברוחב 8 קווים, בשילוב עם כרטיסי רשת 40 גיגהביט אית’רנט התומכים ב- RDMA, ושמונה כרטיסי P420m PCIe SSD בגודל1.4TB  של מייקרון.

הדגמה במהלך תערוכת VMworld 2013 (25-29 באוגוסט 2013)

בקרו בביתן של מלאנוקס (מספר 2005) על מנת ללמוד על יתרונות הפתרון המשותף של מלאנוקס ומייקרון לאחסון מבוסס-פלאש. למידע נוסף אודות הפעילויות של מלאנוקס במהלך תערוכת VMworld 2013, אנא בקרו באתר החברה: http://www.mellanox.com/vmworld13.

למידע נוסף:

תגובות סגורות